Ej Antagen dr.duck | Chef-jobb ansökan [Galaxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.duck

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy

Vad heter du i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? dr.duck.1

Ange ditt födelsedatum: 22 Juli 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive rätt länge, Jag har både spelat som krim länge och polis ännu längre. Jag har massa erfarenheter om hur man spelar både krim och laglig. Om ni menar timmar har jag alldeles för mycket, på unive har jag typ 1000 timmar.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har inte erfarenheter direkt inom chef över nattklubbar men jag har erfarenheter om boss inom gäng, andra jobb och har haft stora positioner inom polisen (Enhetschef och avdelningschef över flera enheter/avdelningar. Jag har massa erfarenheter inom rp och social. Jag har bra erfarenheter inom att vara chef över ett jobb (både lagligt och olagligt) men nu är det ju lagligt. Men jag kommer kunna hantera klubben bra och kunna göra ett bra jobb med det. Jag har erfarenheterna för att hålla klubba bra och ha roliga event och fester som alla gillar. Ni kommer bli nöjda om jag blir chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag har framtidaplaner för att göra det mer aktivt och ett ställa som fler kommer till ofta för att ha roligt, ha mer sociala scenarion än bara skjuta. Jag tänker att det ska vara ett ställe för sociala och roliga scenarion inte ett ställe som man ska bråka och skjuta. Jag och min delägare har flera idéer för hur man kan göra klubben till en exklusiv upplevelse och göra det till en speciellt företag som folk ser upp till och som folk gillar. Jag har flera förslag hur man kan fixa upp klubben till det bästa som det har varit. Så jag hoppas jag har chansen till att få vara chef över klubben och att jag får chansen att fixa.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer ha tid att spela och styra på klubben, jag kommer ha mer tid på helger men jag kan ändå vara aktiv på vardagar också.

Har du läst våra Regler? Ja. Jag kan reglerna.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka