Antagen dr.duck | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.duck

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: dr.duck.1

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff på grund av att jag har varit det förr, det var ett tag sen men jag kommre fortfarande ihåg hur det mesta funkar osv. Jag kan alla regler och har spelat mycket fivem och unive, så jag vet hur jag ska bete mig som staff. När jag var det senast var det roligast att vara supp ansvarig och krim ansvarig, det känns som det är det området som jag får hjälpa folk mest (vara social och så) det tycker jag är roligast. Jag gillar att hjälpa till och snacka med folk, det kan ju vara roligt att göra annat också, men jag tycker det är roligt att vara social (Det gjorde jag mest förr också). Senast var jag support, krim och nåt mer, lite osäker men jag har varit helper flera gånger förr, kommer inte exakt ihåg hur många gånger. Men jag tyckte det var roligt och jag hjälpte till förr en del. Jag tyckte det var roligt. Jag har också några vänner i staff teamet så jag kan arbeta bra med de. Jag känner att det skulle vara roligt att bli helper igen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det fungerar helt ok, vissa gånger kan rp nivån bli sådär och krim rp bli sämre. Men det kan polisen även bli, det finns förbättringar i rpn men många gånger funkar det bra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man kan hålla koll på rp på lite olika sätt. Jag kan kolla på större scenarion och hålla koll så det inte bara skjuts en massa som exempel. Jag har rpat mycket som krim och polis så jag har bra koll på hur bra och dålig rp fungerar och hur nivån ska ligga.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara trevlig och inte börja skrika och svära till personen man snackar med. Det gäller att inte börja kalla nån busunge om de är otrevlig mot en. Man får vara trevlig mot de andra i teamet och mot de man hjälper. Man ska göra sitt jobb opartiskt och trevlig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har tiden att spela en del dagar i veckan. Jag kan nog balansera det, jag kan inte spela 10 timmar varje dag men jag kan lägga tid på det. Jag kommer rpa mindre och vara mer aktiv som staff och sen göra det som jag måste IRL.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat länge på unive. Jag har varit med sen början av 2022 tror jag.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit helper förr, fler än en. Men kommer inte ihåg hur många gånger. Men det var ett tag sen. Men jag har tidigare erfarenheter.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan nog jobba inom de flesta. Jag har varit RP, supp, krim och jag har bra koll på de + några andra. Det ända som kan bli lite svårare är don men annars är de andra lugnt.

Shortlist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka