Inaktuell dr.duck | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.duck

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
9
är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: dr.duck#1429

Ange ditt födelsedatum 21 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? jag kan reglerna bra jag gillar att hjälpa till. jag har erfarenhet som staff men inte i detta server men jag vet hur man gör och hjälper. jag skulle vilja bli staff för Unive är ett bra community och jag skulle vilja bli med och hjälpa mer. det skulle vara jätte roligt och jag kommer hjälpa mycket med allt jag kan. Jag vill bli staff för jag spelar mycket unive och kan mycket av det man ska göra som helper, har varit SV ett tag. Jag skulle vilja bli för jag ser många helpers och mods som gör bra jobb och hjälper jag skulle också vilja bli en som hjälper mycket. En av sakerna jag märkt är korruption med vissa helpers och några SV och det är en sak borde stoppas och det är också en grej jag vill hjälpa med. Jag har spelat ett tag och det är verkligen roligt och skulle vilja kunna göra saker mer vägar som support, donation etc. Jag vet några som inte hjälper mycket och känner några som hjälper mycket och jag skulle vilja bli en som hjälper mycket och gör det roligt att vara med och RP:a. En sak som jag vill också är att kunna bli mod och kunna hjälpa till med det som behövs och jag har träffat många snälla mods och det skulle vara roligt att bli som dom jag tror jag har kunskap att bli en mod och vara en som många tycker om för att man kan hjälpa och vara trevlig. Jag gillar att hjälpa till och göra så att alla har det kul och att det är rättvist för alla och visa respekt. Det är ändå viktig att vara trevlig om man är det så kan man göra andra glada också och det är roligt att göra folk glada. Det är nåt som hjälper mig att veta att man hjälper med nåt litet men det kan ändå betyda mycket för en annan. Jag har varit i support som den som hjälper typ skiter i vad som händer men det finns såna som verkligen vill hjälpa och sån är jag som alltid skulle vilja hjälpa. Jag kanske inte skrev så mycket men ni kanske får en bättre bild hur jag är och det är det viktiga. Jag har aldrig blivit bannad förutom en felaktig ban

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? det är olika varje dag, men några timmar 4 till 6 ungefär. på fredag, lördag och söndag mycket längre. Jag kan spela ett tag men om jag inte kan spela då kan jag göra saker i discord typ som donation och support.

Hur länge har du spelat på Unive? jag tog en paus från Unive förut då jag inte spelade Fivem, jag började igen 1 februari.

Har du tidigare erfarenheter som staff? inte i Unive men andra server så jag vet hur man ska göra. jag har vart SV ett tag. Jag kan många commands också och vet hur man ska bete sig. Jag kan skriva några commands

/noclip blir osynlig och flyger

/revive då kan man ressa sig själv eller nån annan om man har id

/Spec då kollar du på id du skrev

/specoff du kollar inte längre på en

/kick du kickar en från servern

/Ban du bannlyser nån från servern

/SVban du bannar en i en timme

/Banoffline du ska ha ett hex id och du bannar nån

/Skin ger nån skin meny

/goto tp till nån

/bring tar ditt nån till dig

/toggleid och /togglename du får id påsen första andra namn och id.

/SV en server vakt chat

/m skickar meddelande till id

/who ser om dom är medlem,krim

Och nu kommer jag skriva fler men lite snabbare.

/giveitem

/search

/clearinventory

/setjob

/giveweapon

/tpm

/v

/pm

/dv

/freeze och /unfreeze

/unban

/sc

Jag kommer inte på nån fler just nu.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag kan mycket annars lär jag mig det. Jag kan discord bra jag kan rp:a rätt bra. Om det är nåt jag inte kan då lär jag mig gärna.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka