Antagen dr.duck | Ansökan till Servervakt [Jimmie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.duck

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? dr.duck.1

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013b3f35e3

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vet inte exakta tider men jag har börjat spela mer igen. Jag lägger flera timmar nu på unive igen. Förr var jag väldigt aktiv som både staff och SV när jag var det (har varit SV i 2 år plus/minus. Nåt sånt runt 2 år. Jag kan helt enkelt lägga en del tid

Hur länge har du varit medlem på Unive? Första gången jag spela unive var i slutet av 2021, körde ett tag. Sluta nån gång 2022 lite sen i början av 2023 börja jag igen sen 2025. Jag har varit på unive i evigheter.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) (EDIT: FINNS I KOMMENTARERNA) Går inte att skicka här, skriver som en kommentar annars finns i pm

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enkelt svar är att vara en förebild för andra spelare. Lite mer utvecklat är att hålla koll så alla håller en bra nivå på unive. Spela för att ha roligt och inte bara för att lalla eller för att förstöra för andra. Jag har varit SV i 2 år och under den tiden har jag ändå gjort en del som SV. Men jag brukar inte vilja banna i onödan, jag känner att det är bättre att försöka lära om det är en ny det rätta sättet eller om det är nåt mildare bara en kick. Jag vill vara mer mogen än de andra och hjälpa andra på nåt annat sätt än att bara banna eller förstöra för någons rp. Jag vill vara en förebild då jag har varit i unive i snart 4 år. Jag har spelat väldigt mycket och jag känner att jag passar bra som SV. Har varit staff flera gånger och SV väldigt länge.

Varför vill du bli servervakt på servern? Som jag sa i förra frågan. Jag har varit SV i flera år, jag har koll på hur rpn ska gå till och jag vill vara lite av en förebild för rpn. jag har kanppt blivit bannad och jag har spelat i 4 år. Jag ska bli för att hjälpa när det behövs och kunna hjälpa om det krävs, SV har inte direkt nån makt för att hjälpa men jag kan fortfarande försöka upprätthålla rpn jag är med i och hjälpa om det är massa lallande på t.ex. marja eller sjukan. Jag har ju varit staff och SV så jag har koll på det som en SV gör. Jag har erfarenhet inom Sv och rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sammanfattat i få ord: Missbruka sin makt för att hjälpa sina vänner eller skapa fördelar för sig själv. Förr som SV när jag var så kunde man ressa, nu kan man inte det men då kunde man ressa sig själv eller vänner, det togs bort på grund av att det missbrukades. Det var ett exempel på korruption. Andra är att banna i scenario för att vinna. Enklare sagt att skapa fördelar för sig själv och sina vänner .

Vad spelar de för roll om de skämt med en vän eller om du har blivit unbannad gemfört med en bann du fått vänta ut?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka