Nekad dr.duck | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.duck

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? dr.duck#1429

Ange ditt födelsedatum 21 Oktober 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag såg att dom ville ha mer medlemskap ansvariga och skulle vilja hjälpa.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag är trevlig och inte korupt och vill alltid hjälpa till. jag kommer ta in många seriösa och aldrig bara ta in nån.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska alltid trevlig och även om nån är sur eller arg ska man vara glad. man kanske kan hjälpa personen att bli glad

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag ska ta in seriösa och nån som vill spela

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? ta in några medlemmar varje vecka och ta in såna som tar det seriöst och svarar på frågor bra,

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag ska ta in seriösa och inte ta in vilka som helst man ska ta det seriöst som ansvarig.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag har helg två dagar lördag och söndag. jag går i skolan sen hemma gör jag lite läxor sen brukar jag prata med vänner eller spela unive mest spela unive

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag gillar att hjälpa och prata med folk

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka