Nekad Dr.Dreee | Chef-jobb ansökan [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Detip

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Dreeee

Vad heter du på discord? Dr.dreee/!Dreeee

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och 9 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla qpark igenom att göra många grejer de andra personer de andra cheferna på qpark inte gjorde. Jag kommer att anställa väldigt många personer som fxar rpn inom unive rollspel. Om jag nu blir chef så kommer jag att jobba mycket på att anställa och försöka rp så mycket som jag kan. Om nu jag blir chef kommer jag att gå in och anställa personer som jag tycker är mycket kompitenta. Jag kommer skriva ut och säga att jag anställer många personer. Innan var jag mekonomen biträdande och skötte det bra var mycket aktiv och hjälpte till men nu vill jag ta över och visa vad jag kan och ni kommer se ingame hur jag rpar och jag kommer en rensning på dem personer som inte är aktiva. Och jag kommer kicka de personer som inte följer reglerna som korruption eller om man gör sitt jobb fel hela tiden. Jag kommer inte ta in problemspelare som bara använder bilarna för att skjuta för att jag söker mycket bra personer i qpark.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfarenheter inom qpark jag var biträdande chef och personal ansvarig så jag vet vart allt ligger mallar och mer. Jag anställde många personer som jobbade på. Jag var saras chef och autoexpertens biträdande och mekonomen ledning så jag vet vad jag ska börja med.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne varje dag i minst 7-8 timmar så att jag kan hålla i möten eller att anställa personer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka