Nekad DQuattro | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DQuattro

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jocke

Vad är ditt discord namn? abdiabokhor

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter DQ utalas Dequ och är en 18 årig grabb utan betyg eller något och jag kommer satsa på att bygga upp mig i den kriminella vägen. min farsa har inte funnits med i bilden under mitt liv och jag bor själv med morsan som kämpar ekonomiskt.
jag har svårt att skaffa jobb då jag är dömd för en misshandel som skedde när jag var 17 och har ingen gymnasiebehörighet och ser därför ingen utväg. jag har inget efternamn farsan tog med sig det när han lämnade morsan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? detta var en bra fråga som är svår att svara på men en rolig karaktär som vill utvecklas på denna server så jag hamnar väll där jag hamnar tänker jag

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Dvs att rp ska va lika kul även om motståndaren vinner likasom att du vinner då det inte ska bli en kamp om att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har förståt de. okej en Driveby räknas som shoot on sight och får endast utföras om din boss har gavt dig dessa order. En driveby ska gå snabbt och man får inte gå ut ur bilen för att loota eller stanna kvar. Sedan har vi vett o etikett reglerna som var snäll mot varandra inget irl snack ingen racism/Nacism och sånt alla borde förstå.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja spelade på färjestaden rp för några år sedan. Bandit rp. SMG Roleplay. ja jag har spelat en del.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka