Nekad dpOn | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dpOn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bojan

Vad är ditt discord namn? lampan_comback

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2005

Berätta om din karaktär. Lucas, den mästerlige tjuven

Lucas var en mästerlig tjuv som hade gjort sig känd inom den undre världen för sin skicklighet och sitt skarpsinne. Han hade en gång varit en lovande konstnär, men svartsjuka och förlust drev honom in på en bana fylld av brott.

Med sina mörkbruna lockar, djupa bruna ögon och smidiga kropp var Lucas en förförisk charmör. Han hade förmågan att smälta in var som helst och agera osynligt. Han var aldrig nervös eller rädd. Snarare njöt han av adrenalinet när han utförde sina kriminella uppgifter.

Lucas hade utvecklat en extraordinär kunskap om säkerhetssystem, lås och elektronisk övervakning. Han kunde hacka sig in i varje system och överlista varje hinder. Ingen värdesak var för svår för honom att få tag på. Dyrgripar, juveler och konstverk var bara leksaker för honom i jakten på spända ögonblick.

Men Lucas hade också sina principer. Han stal aldrig från de oskyldiga. Istället riktade han sina strålkastare mot korrupta förmögna, vilka han tyckte förtjänade att bli lättade på sina överflödiga rikedomar. Han ansåg att han var en typ av modern Robin Hood, och att han, genom att stjäla av de mäktiga och ge till de fattiga, balanserade orättvisan i världen.

Han var inte bara en tjuv, utan också en planerare utan jämförelse. Han ägnade dagar och nätter åt att studera sina mål noggrant. Inga detaljer fick komma undan hans uppmärksamhet. Han lärde sig deras rutiner, svagheter, och vana att vara allt annat än vaksam när det gällde sin säkerhet.

Men Lucas var inte immun mot kärlek. En osannolik romantik uppstod mellan honom och en ung, begåvad kriminaltekniker vid namn Emma. Hon var precis så knivskarp som hon behövde vara för att identifiera honom som den påstådda tjuven. Deras förhållande blev en bastant utmaning för Lucas, hans lojalitet och hans kriminella värld ställdes mot det ömsesidiga förtroendet och kärleken till Emma.

Som historien utvecklades, började Lucas ifrågasätta sig själv och de vägval han hade gjort. Kunde han upprätthålla sin kriminella livsstil och ändå älska en kvinna som stod för rättvisa och rättfärdighet?

Lucas stod nu inför ett vägskäl. Ska han avstå sina kriminella handlingar och använda sin talang för att göra gott på andra sätt? Eller kommer han fortsätta att lura världen, stjäla från de rika och fortsätta den farliga dansen på den felande linjen mellan lag och brott?

Historien om Lucas, den mästerlige tjuven, var ett komplex och fascinerande porträtt av en karaktär som balanserade mellan gott och ont, sin egen moraliska kod och kärlekens makt att förändra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? 1. Rollspelsstöd: Jag kan hjälpa till med att skapa och utveckla karaktärer, samt ge förslag på bakgrundshistorier och personlighetsdrag.

2. Dialog och interaktion: Jag kan delta i RP-interaktioner genom att svara på frågor, delta i konversationer och generera autentiska reaktioner baserat på karaktärens personlighet och bakgrund.

3. Berättelseframsteg: Genom att delta i RP-berättelser kan jag introducera spännande händelser, problem och utmaningar för karaktärerna att utforska och lösa.

4. Lore och världsbyggnad: Jag kan erbjuda information och bakgrundsinformation om serverns fiktiva värld, inklusive beskrivningar av platser, kulturer, historia och mytologi.

5. Kreativa förslag: Jag kan komma med förslag och idéer för att utveckla eller förbättra RP-berättelser, plottrådar, karaktärsutveckling och scenarier.

6. Spelregler: Jag kan hjälpa till att förklara och tillämpa serverreglerna och RP-riktlinjerna för att säkerställa en rättvis och balanserad spelupplevelse för alla spelare.

7. Immersion och atmosfär: Genom att erbjuda detaljerade beskrivningar och engagerande berättelseteknik kan jag bidra till att skapa en livlig och realistisk RP-miljö.

Sammanfattningsvis kan jag bidra med stöd, inspiration och en interaktiv upplevelse för RP på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I en spelkontext kan att "spela för motpartens vinst" innebära att en spelare medvetet agerar eller tar beslut som gynnar sin motståndare istället för att maximera sina egna chanser att vinna. Inom FiveM, som är en multiplayer-mod för spelet Grand Theft Auto V, kan detta betyda att en spelare väljer att hjälpa eller samarbeta med en annan spelares motståndarlag eller grupp istället för sitt eget lag eller grupp. Det kan vara avsiktligt för att utmana sig själv eller för att skapa en mer utjämnad och spännande spelupplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm - att man dödar någon utan andledning Vdm- man kör över någon utan anledning - sundförnuft man ska tänka innan man gör något

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på 1-2 serverar förr det är antrax och distrikt rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka