Nekad dozzip | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dozzip

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? dorian

Vad är ditt discord namn? dozzip2

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Lenny Persson växte upp i en liten by i norra Sverige, . Hans familj hade alltid kämpat med ekonomin. Hans farrsa arbetade som skogshuggare och hans mamma plockade bär och svamp för att sälja dem . Trots deras hårda arbete var det alltid en kamp att få pengarna att räcka till. hans farfar hade jobbat som gruvarbetare han brukade alltid berätta sagor om dem mörka tununlarna nere i gruvorna.
Redan som barn var Lenny fascinerad av gruvor. Lenny drömde om att en dag bli gruvarbetare själv.
Men det var inte lätt för Lenny. Skolan var en utmaning, och han hade svårt i skolan . De skrattade ibland åt hans drömmar och sa att han aldrig skulle klara av det hårda arbetet i gruvan. Men Lenny var envis och beslutsam. Han visste att om han bara jobbade tillräckligt hårt, skulle han kunna övervinna alla hinder.
Efter att ha avslutat grundskolan började Lenny arbeta extra för att spara ihop pengar till en utbildning som skulle göra det möjligt för honom att arbeta i gruvan. Han tog alla möjliga jobb, från att skotta snö till att hugga ved och bära tunga säckar. Varje krona han tjänade sparade han noggrant.
Åren gick och Lenny blev allt starkare och mer erfaren. Till slut hade han tillräckligt med pengar för att börja på en gruvarbetarutbildning. Det var en tuff utbildning, men Lenny var fast besluten att klara det. Han studerade hårt, lärde sig allt om gruvdrift och säkerheten, och tränade sin kropp för att vara redo för det tuffa arbetet.
En dag, när han stod där vid gruvans entré, redo att börja sitt första jobb , kände Lenny en enorm stolthet. Han hade uppnått sin dröm, trots alla svårigheter och motgångar. Han visste att hans farfar skulle ha varit stolt över honom. Nu skulle han få arbeta i gruvan , och kanske en dag berätta sina egna historier om gruvans tunnlar för sinna barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till social rp och göra roliga minnen här på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara vinna cenarion hella tiden man ska spela för motpartens vinst. jag e här för att jag vill ha social rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 1 rdm det inebär att man inte ska döda någon utan någon anledning 2 vdm det inebär att man änvänder ett fordon som vapen 3 copbait det betyder att man försöker få polisen efter sig och det får man inte göra 4 suntförnuft det inebär att du ska tänka en extra gång innan du gör något och du ska tänka realistiskt. det va några regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp jag har spelat fivem i 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag har även varit delägare på 2 servrar stammen roleplay kronan rp

Nekad.
Anledning:
Skriven av ai.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka