Accepterad Downiinsuit | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Downiinsuit

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Downiinsuit

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198088349703/

Vad är ditt discord namn? Downi in suit #4957

Vad är ditt Hex-ID? 110000107a26807 (Hex)

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille på 18 år som har växt upp i förorterna med väldigt lite saker och har får klara sig relativt så mycket själv under sin uppväxt detta har gjort att han gjort relativt mycket skit men nu vill han förändra sitt liv helt då han har börjat att rappa och vill göra en karriär på detta. han är laglydig och har aldrig brytigt någon lag (inte dömd för något). hans största passion är musik och han vill jättegärna bli en framgångsrik rappare men han inser själv att han måste jobba hårt och även jobba som t.ex postgubbe,gruvarbetare ETC för att få ihop pengar så han kan överleva och kämpa för sin dröm.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag har Role playat ett tag och har varit på en del serverar men eran är den som jag tycker fungerar bäst då ni har väldigt tydliga regler och ni har en bra poliskår som inte bara (dödar en) för att man kört för fort ni har även extremt bra och välgjord inputs så som bilar saker i butiker. jag kommer bidra med en positiv stämning och göra dom som är runt mig glada.

Hur många timmar har du på FiveM? på detta kontot hat jag 25 timmar medans jag hade ett innan som jag hade runt 30.

Hej! Du är Godkänd :)

Välkommen till staden :D

Låser o arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka