Nekad Theswedestv | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theswedestv

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Theswedestv

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 1980

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Timmy Lur 30år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Udda, pratglad, sinne för humor

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Timmy lur hade en tuff start i livet, han förlorade sina föräldrar tidigt då hans föräldrar blev skjutna av polisen av "misstag". vilket gör att han alltid är misstänkt mot rättsväsendet. Han har försökt att jobba som It-tekniker. Han hamnade i trubbel redan tidigt i sitt liv när han hackad Polisens databas. Han fick sitta 5års fängelse. efter han kom ut från fängelset så blev fortsatte han på kriminella banor så i dag är han yrkes kriminell, och håller på med massa skumma saker. hans plan är att starta eget gäng som ägnar sig åt olika former av brott, tanken är växa och tjäna pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror min karaktär kommer bidra långsiktig, underhållande RP & värdesätter RP före annat. kommer skapa naturliga RP-situationer. gör detta i form av dialoger med andra RP spelare, skapar även en del konflikter som kan skapa konsekvenser av hans handlande, kommer även att skapa en del relationer som kommer utvecklas över tid. han respekterar alltid RP, och är mån att låta nya RP spelare vara delaktiga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är viktigt att låta sina med RP spelare få vinna i dom scenario, som man deltar i. man skall inte tänka på sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit några regler, jag är relativt ny inom RP men jag följer alltid reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? En Regel som ni har är (VDM) det innebär att man använder tex en bil för att skada eller döda en annan karaktär och det är inte ingår i ett planerat scenario, Sunt förnuft detta är grunden för alla regler, man måste använda eget omdöme för att ta rätt beslut som blir rättvist och är rimlig, Detta är viktigt för att kunna skapa Verklighetstrogna och roliga RP. Allt handlar om vad som är rimligt, och att man visar respekt och visar hänsyn för andra.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat lite RP förut. men ser mig lite som ny. jag kan en del kort kommando och vet lite grunderna. jag spelar inte aktivt på någon annan RP server. däremot har jag varit inne på andra server tidigare men ingen som jag aktivt spelar på i dag.

**Nekad.**
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka