Nekad Dovdov | Whitelist ansökning [EmilG21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dovdov

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198216477013/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Davve#5811

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Davve Knarkis och är 21 år gammal. Han älskar bilar och att få människor att skratta. Jag är en person som typ inte tar något seriöst så om någon skulle börja snacka skit och skrika så skulle det gå in genom ena örat o ut genom andra. När det kommer till att vara seriös med poliser etc så är jag 100% seriös

Varför ska just du bli whitelistad? jag har precis börjat köra på denna server och har fastnat direkt. Om jag hade blivit whitelistad så hade öppnat upp fler möjligheter till att växa i den här staden. Jag kanske en dag får hjälpa till med att komma på saker som kan förbättras med staden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Om jag blir whitelistad så kommer jag förmodligen jobba som säljare pga jargongen man kan ha som säljare tycker det yrket värkar riktigt kul och spännande. Min karaktär gillar ju bilar så det passar nog perfekt. Har även märkt att bilfirmorna behöver personal.

Hur hittade du Multistaden? Jag streamar på twitch och råkade hitta staden när jag letade efter en bra stad och nu är det den enda staden jag spelar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är att växa med staden och människorna jag spelar med. Helt ärligt så vill jag även vara stadens top bilsäljare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope, testat några servrar men ingen är lika bra som eran.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka