Accepterad Dovahkiin | Whitelist ansökning (edvin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dovahkiin

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
3
Användarnamn: Dovahkiin

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198127281147/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Vad är ditt discord namn? dovahkiin#1751

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kewiin och är 20 år. Under hans barndom blev han misshandlad av sin far som var alkolist, pga det så har kewiin hamnat i ett kriminellt umgänge. Kewiin är en kriminell person med drogproblem men han försöker ta sig ut ur missbruket och kriminaliteten. När Kewiin inte är drogpåverkad är han väldigt blyg av sig när det kommer till nya människor men när han är påverkad är han mer kaxig av sig. Han skulle göra vad som helst för att få tag i droger osv.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har engagemang att vara med och utveckla ett seriöst rp i serven. Upplever att Multistaden är en seriös rp server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna utföra ett roligt och seriöst rp och för att jag upplever multistaden som en server där man prioriterar seriösa rpare och en plats där man inte tolererar oseriösa spelare som förstör.

Hur många timmar har du på FiveM? 14,5

Hur hittade du Multistaden? Sökte efter svenska rp server på google och hittade Multistaden

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Färjestaden rp

Senast ändrad:
Utvecka ditt svar på frågan ”varför vill du just bli whitelistad på denna server”

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka