Accepterad Dovahkiin | Chef-jobb ansökan[Chippis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dovahkiin

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
3
Användarnamn: Dovahkiin

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi Chef

Vad heter du IRL? Kim

Hur gammal är du? Jag är 19 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 205 timmar på fiveM

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag tycker att det är roligt att arbeta med bilar och gillar även det sociala som taxichef innebär. Jag har även erfarenheter av taxifirman och längtar tillbaka något otroligt mycket. Jag gillar även att arbeta och utveckla ett företag för att sedan se det blomstra. Jag vill även arbeta för en trivsam arbetsmiljöp för dom anställda och där även dom anställda känner sig delaktig i ledningen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på taxifirman och tyckte att detta var det roligaste och mest givande arbete jag har haft i staden, Jag hade väldigt bra chefer vilket jag tycker gjorde allt inom ens arbete, därav vet jag hur viktigt det är att ha en chef man trivs med och kan prata med. Jag har jobbat inom taxi yrket väldigt länge. Jag har goda erfarenheter inom den biten. Jag har jobbat inom väldigt sociala yrken tidigare + att jag har kört mycket bil i vissa yrken. Detta är en perfekt combo inom taxi yrket enligt mig.

Berskiv din karaktär? Kewiin är en utåtriktad och social kille på 24 år. Han brinner för bilar och vänner och har tidigare arbetat på taxifirman. Då den stora renoveringen av staden skedde och taxifirman bytte chef valde Kewiin att gå vidare och har sedan dess testat lite olika yrken men känner ändå en längtan tillbaka till taxifirman. Då Kewiin även märkt att taxifirman inte gått så bra sedan renoveringen känner Kewiin ett brinnande intresse för att åter igen få taxifirman att glänsa.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag omkring 7 timmar, mitt huvud spel är fiveM

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja men självklart skulle man göra det, tror dock att jag har drivet att få taxifirman att glänsa.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst reglerna. ^^

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka