Accepterad Doughen | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Doughen

Aktiv Medlem
Meddelanden
345
Reaction score
117
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Malmberg

Vad är ditt discord namn? degen#9391

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Jihuang Nguyen är född 2004-05-07 i Nanjing, Kina. Hans mor var ensamstående som mamma, Jihuangs pappa gick tragiskt bort när han var liten i en oförutsägbar olycka på highway 34. När Jihuang fyllt 9 bokade hans mor en enkelbiljett till Sverige åt honom, i hopp om att han skulle kunna skaffa ett jobb här och försörja sin familj härifrån. Jihuang är väldigt deprimerad eftersom han är arbetslös och kan inte bidra med en endaste krona till sin stackars mor i Kina.
Jihuang är inte kriminell eftersom hans mamma bett honom att hålla sig borta från sådant, Jihuang lyssnar och tar in hans mors ord som lag.
Jihuang är en väldigt trevlig kille bortsett från hans jobbsökande attityd, han är ungefär 181cm lång, och hans intresse ligger i design, fashion. När Jihuang blir äldre vill han designa ett eget klädmärke, det skall heta JihuangSox.
Han är också väldigt bilintresserad och gillar att snacka med främlingar, han skulle väldigt gärna vilja bli bilförsäljare då han har en talang för att prata och övertala köpare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med gött snack, härliga konversationer och bra roleplay.
Jag gillar att träffa nya människor och lära känna dom för att skapa en bred kompisgrupp i unive, just nu har min relativt nya karaktär Jihuang lärt känna många människor och han är väl omtyckt av de flesta.
Jag bidrar bortsett från de andra sakerna aktivt roleplayande, jag gillar att spendera min fritid i unive eftersom jag är väldigt trött efter skola/jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte alltid spela för sig själv, man kan inte vinna alla senarion och man kan inte bara spela för sig egen vinst. Precis som i verkligheten förlorar man ganska ofta. Till exempel om jag är i en fight med något och han drar fram ett vapen, då kan jag inte bara låtsas som ingenting om han ber mig tömma min plånbok, för att ha en så verklig roleplay som möjligt så tömmer jag givetvis min plånbok så han inte dödar mig. Alltså summerat, han vinner och jag förlorar.. Precis som det brukar vara under ett rån i verkligheten.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom min kompis i verkligheten, han spelar ofta fiveM och spelar nästan endast på unive, jag tyckte det lät roligt och som ett annorlunda spel så jag kickade igång för några månaders sedan och har fastnat sedan dess. Det hade varit as kul att få chansen att vara en medlem!

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

När du har fått rollen kan du ta intervju i “Väntrum” under “Medlemskap AVD”

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka