Nekad Doughen | Medlem ansökning (jonas__testar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Doughen

Aktiv Medlem
Meddelanden
345
Reaction score
117
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Malmberg

Vad är ditt discord namn? degen#9391

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Ålder: 2004-05-07 ( 18 år gammal )

Folker är uppvuxen i ghettot och har levt hela sitt liv i misär, nu när jag flyttat till staden har han börjat om med sitt liv. Han har insett att livet inte bara är miserabelt, han har stora drömmar och han är redo att ge allt för att tjäna pengar!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med gott humör, härligt snack och allmänna konversationer.

Jag älskar att prata och hjälpa personer som fastnat, det är mestadels därför jag gillar att spela RP.

Jag vill gärna bli medlem så jag kan börja jobba i servern, så min karaktär kan tjäna lite pengar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte vara självisk i ett scenario, tex bara spela för ens egens vinst, typ bara spela för att tjäna pengar.
Du kan inte alltid vinna i alla scenarion, spelet skall vara realistiskt och då måste man även slicka förlusten då och då.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive igenom TikTok på deras ForYou sida, där var det ett scenario där ett gäng kidnappade och rånade en oskyldig civil. Jag tyckte det såg roligt ut, kanske inte att bli rånad men aspekter av RP har alltid intresserat mig.

Vet inte varför födelsedatumet ändrades till 1970, jag är född 2004-05-07.

Tillbaka