Accepterad Doughen | Ban Överklagan [bailybog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Doughen

Aktiv Medlem
Meddelanden
345
Reaction score
117
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/elanga

Ditt Hex-ID: 110000117822ff7

Vad är din discord tagg? degen#9391

Vem var det som bannade dig? Bailybog

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: degban4.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag håller helt med staffsen och jag förstår varför Baily valde att stänga av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tråkigt och väntade på att en match skulle starta, Arsenal - Manchester City. Det var nästan som om min hjärna var urkopplad, jag tänkte inte på vad jag gjorde och jag tänkte inte heller på att man inte riktigt kan bestiga berg med en sportbil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, som sagt tänkte jag inte på vad jag gjorde. Jag känner mig väldigt dum efter denna situation jag satt mig själv i, jag hade innan detta suttit i support och pratat med maze om hur jag blivit felaktigt behandlad av min chef, så efter 3 dagars hårt jobb och slit fick jag lämna malmkvist. Jag kände mig väldigt nere eftersom jag jobbat väldigt hårt dessa senaste dagarna, jag tror detta är anledningen till varför jag zonade ut lite och körde som en jävla idiot på bergstoppen. Jag ber om ursäkt för hur jag agerade och jag lovar er att jag aldrig kommer göra såhär igen. Jag har aldrig någonsin gjort något liknande och det är första gången jag gjort något såhär idiotiskt. Jag har full förståelse för om ni inte vill ge mig en till chans efter det jag gjort, då det skapar en dålig roleplay situation om någon skulle se mig. Men jag hoppas innerligt att ni kan finna inom er att ge mig en till chans, då jag är en väldigt bra roleplayare bortsett från detta jag gjort precis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förra ban var för att jag valde att uttrycka mig på ett oacceptabelt sätt, jag hade blivit rånad på ett offentligt ställe med mina polare och valde då att säga: " Jag hoppas dessa grabbar får en flygbiljett " Jag tänkte inte riktigt för mig när jag sa detta då flygbiljett är en rak term för ban. Jag har lärt mig sen dess och jag tänker långt före jag väljer mina ord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämna och vänta på matchen istället för att bara köra runt utan att tänka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte försöka bestiga berg när jag har tråkigt på servern, det var riktigt jävla dumt gjort av mig och jag ber om ursäkt en ytterligare gång, jag är medveten om att detta förstör roleplayandet och jag kommer aldrig någonsin göra om detta.

Allt gott, Emil Malmberg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka