Accepterad Doughen | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Doughen

Aktiv Medlem
Meddelanden
345
Reaction score
117
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Malmberg

Ditt discordnamn: doughen#5169

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2004

Varför ska just du bli staff? Jag tror personligen att jag har kompetensen/ansvarstagandet för att kunna bära en viktig roll inom detta community, jag gillar att bygga upp & hjälpa till, oavsett om det är inom poliskåren / unive communityt. Jag siktar främst på att sätta mig in i rollen som ”helper” - eftersom det känns som den skulle passa mig, jag har mycket erfarenhet inom detta sedan tidigare, inte inom fiveM men inom CS. Grunderna finns i blodet, hoppas verkligen jag kan få förtroendet för en roll som denna.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag brukar spela 3-5 timmar på unive varje vardag, helger varierar från 6-10 timmar per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat fiveM sedan september, testade flertal serverar men fastnade för unive. Älskar gemenskapen och den otroligt sociala RP:n. Jag började ta roleplayen mer seriöst någonstans tidig februari.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Som sagt så har jag års erfarenheter av CS communties, där jag hjälpt som ADMIN/MOD/STAFF i otroligt långa perioder. Om jag får en putt i ryggen/rullstart så kan jag garantera att jag kommer göra ett otroligt engagerat jobb som helper/staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag jobbar helst inom RP delen, eftersom det är någon jag brinner för. Jag kan absolut tänka mig att delta inom support delen, jag är en problemlösare och jag gillar att reda ut saker den rätta vägen, älskar helt enkelt att hjälpa människor. Har dom kul på vägen så är det en maffig bonus i min bok. Allt gott, Emil

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka