Nekad Douflas | Chef-jobb ansökan[REAPER] [GSP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Douflas

Icke Medlem
Meddelanden
1,094
Reaction score
320
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP

Vad heter du IRL? Kristoffer

Vad heter du på discord? Douflas#6925

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 6 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka vara så bra jag kan, jag kommer göra mitt bästa med att anställa folk som är bra, jag kommer vara nogran med detta och ifall jag tycker de inte passar för jobbet efter jag provanställd dom så får de sparken eller en varning beroende på hur de jobbar, jag ska göra allt för att GSP ska vara ett bra, snabbt och roligt ställe. Jag kommer vara hård med det jag gör fast jag kommer vara trevilig. För om jag är för snäll och inte håller koll på mina anställda kan det gå dåligt. Jag kommer hålla bra koll så att inget fel händer med GSP och så att det är väldigt aktivt öppet! Jag kommer göra GSP till ett bra ställe så att folk vill komma hit och beställa en fräsh pizza. Jag kommer se till så att alla som kommer in kommer bli serverade så snabbt som möjligt och så att de får rätt när de beställer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga erfarenheter med GSP men jag vet bra hur de funkar och jag kan alltid lära mig mer, och GSP känns som ett väldigt roligt jobb och speciellt att vara chef på. Jag vet hur man ska rpa med /me och sådära så jag vet mycket om det fast jag aldrig har jobbat där, men jag vet hur jag ska göra så det blir bra.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varenda dag ungefär, och jag brukar spela tills klockan 22:00 på vardagar. Så jag är väldigt aktiv och om jag blir chef så kommer GSP också vara det.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart jag kommer. Om jag inte blir chef kommer det inte förändra något mellan mig och unive!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka