Nekad Douflas | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Douflas

Icke Medlem
Meddelanden
1,094
Reaction score
320
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799185017/

Ditt Hex-ID: 11000013200e479

Vad är din discord tagg? Douflas#6925

Vem var det som bannade dig? tropical

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag och mina kompisar lallade med varandra och jagade varandra med basebollträ för vi började bråka lite ig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag och mina kompisar började bråka lite ig för en av mina kompisar som heter Bengt ig började slå mig och lalla och sen slog jag tillbaka för jag tyckte han var jobbig sen så gick han in i en bil med sin kompis sen började min andra kompis skydda honom och slå mig så jag slog tillbaka såklart sen så kom han Bengt tillbaka och slog mig igen så jag fick nog och slog han med baseboll träet för han var jobbig och sen började han som skyddade Bengt jaga mig och slog mig med baseboll träet men jag blev inte medvetslös så sen började vi jaga varandra och försökte slå varandra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig bann det var vårt fel att vi gjorde det vi gjorde men ändå så e det ju rp men jag erkänner det var lalligt av oss att göra så som vi gjorde. bara för det var våra kompisar betyder det inte att det är okej att lalla men ändå så började de slå oss före så blev jag arg och fick nog och slog han med mitt baseboll trä för han var jobbig och en annan försökte ju slå mig så jag försökte slå tillbaka. Tropical skrev även i ooc att vi skulle bete oss, vi lyssnade men han gav oss inget dirket chans eftersom han bannade oss lika snabbt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De har varit lite blandat, som korrpution, slåss på pieren, suntförnuft osv. Jag har lärt mig av alla dessa och inte gjort om dem, denna ban är min första på ett tag så jag har tagit det mycket mer försiktigt sedan min avstängning på serven.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte börjat jaga dem och göra fel, låta de göra fel och inte hängt med de eftersom de drabbas alla i slut ändan, jag har lärt mig av mitt misstag och ska inte hålla på så i framtiden och det kommer ske en förbättring.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska hålla på att lalla även fast det är mina kompsiar så blir det inte rätt att göra det. och jag borde tagit det mer socialla sättet och sagt till dem istället för att jaga dem med baseboll trä, det är ju inte rätt att göra fel bara för man e vän med dem. jag kommer inte göra om det och jag kommer förbättra mig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka