Accepterad Douflas | Ban överklagan [linuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Douflas

Icke Medlem
Meddelanden
1,092
Reaction score
318
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799185017/

Ditt Hex-ID: 11000013200e479

Vad är din discord tagg? Douflas#6925

Vem var det som bannade dig? linuS

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: hathhq Anledning: lallar slåss suntförnuft Går ut om: 1 dagar 8 timmar 26 minuter Placerad av: linuS

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slog en kriminal vårdare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en riktigt kaxig och jobbig kriminalvård, jag kom precis in i finkan och det log en död kropp i en cell så gick vi dit så sa han "vafan har ni gjort nu" så sa jag o de flesta inget han bara dog för du inte matar honom, så sa han "nej ni slog säkert ner honom" sen var de en kille i finkan som var riktigt kaxig mot mig och jag sa "tyst ditt ägghuvud" så slog han mig 2 gngr när vakten inte såg sen gömde han sig i en cell och sen slog jag han 1 gång och han dog. Sen sa jag till vakten att det ligger en till död man i denna cellen så sa han vafan har du gjort nu, jag ljög ju och sa att han bara föll ihop eller slog sig själv i huvudet. Sen la han de båda döda personerna i en cell o ba lät de ligga där sen stog jag nära dörren o pratade med honom o sa typ varför sätter du in de där sen slog han mig med batongen i huvudet och tog in mig i cellen för inget, sen satt han in mig o sen slog jag han och jag stod nära dörren i cellen sen slog han mig 2 gånger med batong, sen när han gick ut fick jag in han i cellen igen och slog han några gånger.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag gjorde fel att slå honom men min ide med rpen var att jag skulle vara arg på honom eftersom han slog mig med sin batong och var kaxig. Jag har väntat ut nu i två dagar det är typ 4 timmar kvar men jag vill hinna spela idag me mina polare och vill bli unbannad för den går ut vid typ 12 o det blir lite sent att spela så sent så vill hinna spela några timmar idag

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Då var oftast lall och suntförnuft med folk jag har bråkat med på pieren kanske jag slåg någon osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slagit honom kanske bara varit sur men inte slå honom, jag tänkte inte efter jag tänkte bara att jag var arg och slog honom. Jag borde bara inte pratat med honom eller låstas som jag inte vet att han finns vid mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska slå vakter i fängelset beroende på hur de beter sig mot en. Jag kommer inte göra om det igen och jag kommer tänka om nästa gång något liknande händer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka