Accepterad Douflas | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Douflas

Icke Medlem
Meddelanden
1,094
Reaction score
320
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799185017/

Ditt Hex-ID: 11000013200e479

Vad är din discord tagg? Douflas#6925

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? o seriösrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte på min hoj och jag lallade lite med min kompis och sen körde jag efter en kille på cykel och försökte sparka av honom för han hoppade på mig och många andra på pieren med cykel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis åkte till pieren på min hoj och vi såg vår kompis o vi skojade lite med honomgånger och sparkade honom 1 eller 2 för man kan sparka på hoj om man håller inne X och trycker på musknapparna, så vi gjorde de ngn gång eller två på han sen slutade vi, sen när jag skulle ge han plåster så kom det en kille på cykel och hoppar på mig och flera andra så hoppade en kille på min hoj och sa till mig att jaga honom och han som var på min hoj försökte sparka honom från cykeln så jag åkte bredvid han så han kunde få bra line up och sparka honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban det är mitt fel att jag inte gjorde något annat åt saken som tillexempel reporta honom och det var fel av mig att börja lalla från början med min kompis, speciellt på piren där många är och där det redan är dålig rp och att jag gör så unive ser dålig. jag borde inte följt med och lyssnat på de som lallade och bara gjort min egen grej och låtit en admin tagit hand om honom och brytt mig om mig själv också.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De har varit lite blandat, som korrpution, slåss på pieren, suntförnuft osv. Jag har lärt mig av alla dessa och inte gjort om dem, denna ban är min första på ett tag så jag har tagit det mycket mer försiktigt sedan min avstängning på serven.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte börjat lalla från början och sparka min kompis och inte jagat han som hoppade på oss och inte lyssnat på han som hoppade på min hoj och bara brytt mig om mig själv och kanske skulla göra något annat kul än att förstöra för andra och göra så att unive ser sämre ut än vad de är, piren är redan ett lalligt ställe betyder inte att jag får eller någon annan får lallare häller

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska följa med lallare och lalla med dem och inte lalla själv för det kan vara dåligt för andra som kanske ser vad jag gör och tror det är okej och göra likadana saker, jag ångrar mig att jag inte gjorde något roligare och inte reportade eller låtit en staff ta hand om de som lallar istället för att göra ett lalligt scenario av de och göra de värre en var det redan var

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka