Accepterad Douflas | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Douflas

Icke Medlem
Meddelanden
1,092
Reaction score
318
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799185017/

Ditt Hex-ID: 11000013200e479

Vad är din discord tagg? Douflas#6925

Vem var det som bannade dig? ^1Loco

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? korruption, kommer ej dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sålde hammare som jag köpte in från vianor

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick en ide att köpa in hammare för (500) och sälja de dyrare eftersom jag har sätt folk göra de innan så tänkte de e en bra sak att göra för att tjäna lite enkla pengar. Så jag la utt på blocket att jag säljre hammare för 2.5k och folk kom faktist och köpte, jag tjänade typ 30k på några minuter, så min btr chef ville också testa så han gjorde samma sak och fick massa pengar. Så vi fortsatte i ksk 10 minuter och sen gick jag iväg en stund och när jag kom tilbaka sa min btr chef att en kille sa att det var tjänstefel, då fattade vi att vi gjorde ett stort misstag, sen skrev en admin till oss att hoppa support, jag sa till han flera gånger att min discord inte funkade vilket det inte gjorde då, jag tror inte han trodde på mig men jag har video bevis att det inte funkade. Sen blev vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var 100% en rättvis bann, jag gjorde fel och staffsen straffade mig som de borde, men jag vill ha en ny chans för jag visste inte att det var korruption, varken jag eller min kompis visste det. Vi visste bara att man känade enkla pengar på det så vi fortsatte och tänkte inget på saken. Han admin som bannade oss sa till min kompis själv att han förstår att det är svårt att veta första gången det händer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. då vart jag bannad för lite olika saker som lall, suntförnuft och slåss på pieren ibland, många bans är också sv bans och jag har lärt mig av de bans och vet bättre hur man beter sig nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat inte göra det eller fråga någon som t.ex en admin för att dubbel kolla om det verkligen är okej. Nu vet jag att ifall jag är osäker eller om något är för bra för att göra som något sånt att jag alltid ska dubbel kolla med någon som jag vet vet! Jag hade bara sätt någon annan göra det så ville testa för det verkade vara lätt att tjäna pengar så, vilket det var.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig från min bann, jag ska alltid fråga eller bara tänka efter innan jag gör något dumt inom mitt yrke. Jag vill verkligen forsätta spela på unive då det är den roligate fivem servern jag har spelat på och jag spelar där varje dag, har inte inte mycket annat att göra reesten av min dag efter skolan än spela unive så vill verkligen få en ny chans!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hur kan du försäkra mig om att du inte kommer upprepa detta?
nu när jag vet hur stort regelbrott det är och att man inte får kommer jag inte upprepa dessa saker eftersom jag inte vill göra något för att förstöra eller försämra servern.

Hur kommer det sig att du inte visste detta innan? Hur vet jag att du inte bara ljuger?

Hur kommer det sig att du inte visste detta innan? Hur vet jag att du inte bara ljuger?
ingen sa till mig och jag hade sätt någon annan göra det, jag testade lägga ut 1 gng på blocket och folk ville köpa så jag trodde bara det var ett enkelt sätt att käna pengar och att man fick sälja hammare, tänkte inte att det var tjänste vapen jag sålde osv, det är svårt att förklara exakt hur jag tänkte o så kommer inte ihåg det mesta men jag kan lova på allting jag visste inte, tro det eller inte.

och om jag skulle vetat skulle jag absolut inte göra det. jag gillar ju unive och spelar det varje dag varför skulle jag riskera att bli p bannad från mitt favorit spel för lite pengar ig, skulle inte heller göra något som förstör servern som jag gjorde då.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka