Accepterad Douflas | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Douflas

Icke Medlem
Meddelanden
1,094
Reaction score
320
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristoffer

Ditt discordnamn: Douflas🦍#6925

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag har spelat på unive ett tag nu och börjar tröttna lite med rpn och istället för att sluta rpa helt vill jag gärna göra saker som kommer hjälpa servern och det viktigaste med servern tycker jag är staffs och speciellt rätt personer för staff, jag tycker jag skulle passa bra som staff eftersom jag har spelat länge och lärt mig under tiden hur det fungerar. Jag vill göra så mycket som möjligt för serverns bästa och det är varför jag ansöker till staff för då kan jag göra mycket för servern som hjälper till att göra den bättre och roligare för alla spelare. Jag kommer vara väldigt aktiv om dagarna och lov, jag kommer vara aktiv i /helps och /reports, för jag vet hur länge det brukar ta för folk att få svar, själv är det så för mig också. Jag kommer vara aktiv både i dcn och hålla koll och ig och svara på massa reports och helps. Jag kommer ta bort så många personer som möjligt som bara vill göra dåligt för servern och vara noga med vad jag gör för jag har en stor uppgift som staff. Jag vill se unive bygga upp till och se fler medlemmar njuta av servern och det skulle mena mycket till mig om jag får vara en del av det och hjälpa servern genom att göra staff arbete. Jag har mycket fritid och brukar vara på datorn väldigt ofta på min fritid så jag kommer passa bra om ni vill ha någon som är ofta aktiv. Jag vill kunna ta åtgärder på presoner som gör fel och se till så att servern är så ren som möjligt och det skulle aldrig skada med 1 till staff till teamet som är aktiv och hjälper till!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är väldigt aktiv, jag brukar ha skola från klockan 8:30 - 15:00 så jag kommer kunna vara vid datorn runt 15:30 och börja jobba och rpa. På lov/helger brukar jag vakna alltfrån 10-13:00 och brukar vara på min dator till runt 3:00 på natten, ifall jag inte går ut då. Men om jag är ute brukar jag komma hem runt klockan 22:00 - 12:00.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i typ 8 månader nu och börjar tröttna lite på rpn, så jag vill ha något annat att göra medans jag inte rpar på unive, så kan jag hjälpa till med folk att börja igång med rpn och förbättra servern till folk som vill börja rpa och redan rpar på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag har varit på servern mycket och lärt mig en del när jag har spelat, och jag kan alltid lära mig mera. Jag har även varit MA tidigare så jag vet en del saker, som hur forumet fungerar. Jag kan även några kommandon:

/ban (tid) (anledning)
/unban (hexid)
/svban (bannar i högst 1 timme)
/kick (kickar en spelare från servern)
/m (skriver privat till en spelare)
/toggleid (ser folks id)
/togglename (ser folks namn)
/banoffline (bannar folk som inte e inne på servern)
/skin (ger folk skin meny så de kan ändra sin karaktär)
/ooc (skriver i OOC chat så hela servern ser)
/spec (speccar en person i deras perspektiv)
/specoff (slutar specca)
/v (spawnnamn) spawnar in en bil
/dv (radius) (tar bort bilen man sitter i eller är närmast)
/freeze ( id) (fryser spelare)
/unfreeze (id) (unfreezar spelaren)
/goto (tpar till spelaren)
/tpm (tpar till checkpoint)
/setjob (id) (jobbid)(ger folk jobb)
/clearchatforall (rensar chatten för alla spelare)
/giveitem (ger saker till spelare)
/revive (uppliver en person som är död eller skadad)
/noclip (så man kan flyga runt och specca osynlig)
/sc (staff-chat)
/sv (servervakt-chat)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? KRIMINELL!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka