- Meddelanden
- 1,094
- Reaction score
- 320
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristoffer
Vad heter du på discord? Douflas#6925
Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv på servern, på skoldagar och helger till lov, jag brukar spela varenda dag. Ibland är jag ksk oaktiv i några timmar eller nån dag men det beror på. Jag brukar oftast spela mellan 16:00 till 22:00 på skoldagar och allt ifrån 12PM-02:00+ på helger/lov. Jag är väldigt aktiv och kommer fortsätta vara det tills Unive antingen inte intresserar mig längre eller tills servern stängs ner.
Kommer ju såklart inte hålla dessa tider hela tiden men många dagar kommer jag
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 2 månader innan, men jag fick indragen efter ett missförstånd från min sida. men nu är jag medlem igen och fortsätter spela varje dag
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 18 gånger har jag blivit bannad, vissa då är falska och som jag har blivit unbannade på och jag har lärt mig från de andra.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på folk som rpar, medans man själv rpar. Man är som en vanlig spelare fast man ska hålla mer kolla på andras RP och vad andra håller på med medans man själv rpar. Man är en spelare som håller koll på andra spelare som man t.ex rpar med och ifall det behövs tar man åtgärder. En servervakt ska vara som en medhjälp till typ admins som kan kicka folk som kanske bryter mot en mindre regel på servern. Ifall man behöver kan man göra en SVBAN och banna de i en timma och ifall de verkligen behövs frågar man en staff att förlänga en SVban som man har gjort. Man ska ta bort de som lallar på ställen och inte förstår vad man gör på servern för att de ska få en vanlig kick eller 1 timmas ban för att de ska märka att de gjorde fel. De ska underlätta för staffs och banna folk som de inte har tid med. De ska även låta problemen komma till än, inte söka efter problem.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat på servern i några månader med mina kompisar och har spelat varje dag i månader. Har mött många lallare som förtjanar en kick eller en liten ban och är tvungen att skicka flera reports till admins och ibland svarar ingen så jag vill kunna kicka de själv så jag inte behöver vänta på en admin och ksk bli sur för ingen admin svarar. Jag vill även underlätta för staffs och göra deras jobb iallafall lite lättare genom att ta bort lallare som de inte har tid med eller inte ser. Det har hänt flera gånger och jag vill inte att det ska hända så jag vill bli en servervakt för att kunna rensa många lallare på pieren som admins inte har tid med. Jag är aktiv mycket och är mycket på pieren så jag kommer kunna förhoppningsvis vara bra för detta jobbet.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ifall jag kickar en person som jag rpar med i t.ex ett skott eller fighting scenario om jag kickar de bara för att vinna scenariot så jag inte dör eller så jag får mer kraft över de. man ska vara servervakt för att skydda servern inte vara det för sin egen vilja att vinna varenda scenario man e i. Eller om man använder toggle id under ett scenario.
Vad heter du på discord? Douflas#6925
Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv på servern, på skoldagar och helger till lov, jag brukar spela varenda dag. Ibland är jag ksk oaktiv i några timmar eller nån dag men det beror på. Jag brukar oftast spela mellan 16:00 till 22:00 på skoldagar och allt ifrån 12PM-02:00+ på helger/lov. Jag är väldigt aktiv och kommer fortsätta vara det tills Unive antingen inte intresserar mig längre eller tills servern stängs ner.
Kommer ju såklart inte hålla dessa tider hela tiden men många dagar kommer jag
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 2 månader innan, men jag fick indragen efter ett missförstånd från min sida. men nu är jag medlem igen och fortsätter spela varje dag
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 18 gånger har jag blivit bannad, vissa då är falska och som jag har blivit unbannade på och jag har lärt mig från de andra.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på folk som rpar, medans man själv rpar. Man är som en vanlig spelare fast man ska hålla mer kolla på andras RP och vad andra håller på med medans man själv rpar. Man är en spelare som håller koll på andra spelare som man t.ex rpar med och ifall det behövs tar man åtgärder. En servervakt ska vara som en medhjälp till typ admins som kan kicka folk som kanske bryter mot en mindre regel på servern. Ifall man behöver kan man göra en SVBAN och banna de i en timma och ifall de verkligen behövs frågar man en staff att förlänga en SVban som man har gjort. Man ska ta bort de som lallar på ställen och inte förstår vad man gör på servern för att de ska få en vanlig kick eller 1 timmas ban för att de ska märka att de gjorde fel. De ska underlätta för staffs och banna folk som de inte har tid med. De ska även låta problemen komma till än, inte söka efter problem.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat på servern i några månader med mina kompisar och har spelat varje dag i månader. Har mött många lallare som förtjanar en kick eller en liten ban och är tvungen att skicka flera reports till admins och ibland svarar ingen så jag vill kunna kicka de själv så jag inte behöver vänta på en admin och ksk bli sur för ingen admin svarar. Jag vill även underlätta för staffs och göra deras jobb iallafall lite lättare genom att ta bort lallare som de inte har tid med eller inte ser. Det har hänt flera gånger och jag vill inte att det ska hända så jag vill bli en servervakt för att kunna rensa många lallare på pieren som admins inte har tid med. Jag är aktiv mycket och är mycket på pieren så jag kommer kunna förhoppningsvis vara bra för detta jobbet.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ifall jag kickar en person som jag rpar med i t.ex ett skott eller fighting scenario om jag kickar de bara för att vinna scenariot så jag inte dör eller så jag får mer kraft över de. man ska vara servervakt för att skydda servern inte vara det för sin egen vilja att vinna varenda scenario man e i. Eller om man använder toggle id under ett scenario.