- Meddelanden
- 1,094
- Reaction score
- 320
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristoffer
Vad heter du på discord? Douflas#6925
Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar gå till skolan på dagarna och göra vad som behövs sen när jag kommer hem brukar jag nästan direkt gå till datorn och spela fivem, jag spelar flera timmar per dag och är väldigt aktiv. Jag spelar från när min skola slutar (15:00) tills jag går och lägger mig vilket är runt 22:00. På helger och lov kan jag spela allt från 12:00 till 00:00+. Ibland är jag oaktiv en dag eller två men jag är ändå riktigt aktiv på servern, så aktiv jag kan.
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i 2-3 månader skulle jag gissa.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Kristoffer/Pictures/bantotal%20unive.PNG ! Jag vet jag har rätt många bans men några är SV bans och vissa är falska eller inte rättvisa bans. Några av de är när jag slåss på pieren och jag vet att man inte ska göra de men jag hade en bra anledning till de, t.ex någon jag bråkar med slår mig eller min kompis flera gånger, jag säger till de att bete sig flera gånger i spelet och i ooc men de lyssnar inte så jag får slå de några gånger för de ska sluta och sen blir jag också bannad. De med lall e rättvisa ibland e jag dum och lallar med mina kompisar men de e bara med mina kompisar jag har lallat med men nu tar jag det mycket mer seriöst.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att vara en medhjälpare till staffs, de tar hand om mindre problem som staffs inte har tid med och hjälper staffs med att förbättra servern och ta bort så många lallare som möjligt. Man ska hålla mer koll på vad folk gör runt om en medans man själv håller på att rpa, som t.ex pieren, där är många lallare och servervakter bruka vara där ofta och ta bort de lallarna så att staffs kan hjälpa de större problemen. Visst ibland måste en servervakt banna störreproblem som kanske VDMERS men ifall de händer skickar man ju in det till banförlägningar och låter en staff bestämma hur länge de ska bli bannade efter det. Servervakter e vanliga spelare på servern som kan hjälpa staffs ta bort folk som inte fattar reglerna till 100%.
Varför vill du bli servervakt på servern? Därför jag har spelat på servern ett bra tag nu och börjar bli trött på lallare och folk som förstör servern, jag har varit med om många lallare vid tiden jag har spelat och ibland finns det inga staffs inärheten som kan hjälpa till och banna dem, även om jag skickar flera reports finns de inga som har tid. Så jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa communityt så mycket som möjligt och hjälpa för serverns bästa, jag vet hur man är en hyfsat bra servervakt och jag vill hjälpa servern från folk som försöker förstöra servern. Detta kan också vara en bra träning för jag skulle vilja bli staff i framtiden så att bli servervakt skulle hjälpt med det. Jag kommer vara en bra influens för spelare på servern skulle jag påstå, jag vill bara få bort alla som förstör för servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sina perms för saker som hjälper en själv i scenarion man är i. Som ett fightings, eller skott scenario, säg jag dör och vill inte förlora mina saker och använder /revive och går upp igen och börjar slå eller skjuta han jag har scenario med då abusar jag mina perms grovt. Eller om jag kickar/bannar de som jag har scenario med. Kortfattat du använder dina perms för att vinna scenarion.
Vad heter du på discord? Douflas#6925
Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar gå till skolan på dagarna och göra vad som behövs sen när jag kommer hem brukar jag nästan direkt gå till datorn och spela fivem, jag spelar flera timmar per dag och är väldigt aktiv. Jag spelar från när min skola slutar (15:00) tills jag går och lägger mig vilket är runt 22:00. På helger och lov kan jag spela allt från 12:00 till 00:00+. Ibland är jag oaktiv en dag eller två men jag är ändå riktigt aktiv på servern, så aktiv jag kan.
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i 2-3 månader skulle jag gissa.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Kristoffer/Pictures/bantotal%20unive.PNG ! Jag vet jag har rätt många bans men några är SV bans och vissa är falska eller inte rättvisa bans. Några av de är när jag slåss på pieren och jag vet att man inte ska göra de men jag hade en bra anledning till de, t.ex någon jag bråkar med slår mig eller min kompis flera gånger, jag säger till de att bete sig flera gånger i spelet och i ooc men de lyssnar inte så jag får slå de några gånger för de ska sluta och sen blir jag också bannad. De med lall e rättvisa ibland e jag dum och lallar med mina kompisar men de e bara med mina kompisar jag har lallat med men nu tar jag det mycket mer seriöst.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att vara en medhjälpare till staffs, de tar hand om mindre problem som staffs inte har tid med och hjälper staffs med att förbättra servern och ta bort så många lallare som möjligt. Man ska hålla mer koll på vad folk gör runt om en medans man själv håller på att rpa, som t.ex pieren, där är många lallare och servervakter bruka vara där ofta och ta bort de lallarna så att staffs kan hjälpa de större problemen. Visst ibland måste en servervakt banna störreproblem som kanske VDMERS men ifall de händer skickar man ju in det till banförlägningar och låter en staff bestämma hur länge de ska bli bannade efter det. Servervakter e vanliga spelare på servern som kan hjälpa staffs ta bort folk som inte fattar reglerna till 100%.
Varför vill du bli servervakt på servern? Därför jag har spelat på servern ett bra tag nu och börjar bli trött på lallare och folk som förstör servern, jag har varit med om många lallare vid tiden jag har spelat och ibland finns det inga staffs inärheten som kan hjälpa till och banna dem, även om jag skickar flera reports finns de inga som har tid. Så jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa communityt så mycket som möjligt och hjälpa för serverns bästa, jag vet hur man är en hyfsat bra servervakt och jag vill hjälpa servern från folk som försöker förstöra servern. Detta kan också vara en bra träning för jag skulle vilja bli staff i framtiden så att bli servervakt skulle hjälpt med det. Jag kommer vara en bra influens för spelare på servern skulle jag påstå, jag vill bara få bort alla som förstör för servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sina perms för saker som hjälper en själv i scenarion man är i. Som ett fightings, eller skott scenario, säg jag dör och vill inte förlora mina saker och använder /revive och går upp igen och börjar slå eller skjuta han jag har scenario med då abusar jag mina perms grovt. Eller om jag kickar/bannar de som jag har scenario med. Kortfattat du använder dina perms för att vinna scenarion.