Accepterad Douflas | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Douflas

Icke Medlem
Meddelanden
1,094
Reaction score
320
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristoffer

Vad heter du på discord? Douflas#6969

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har spelat Unive väldigt länge nu och jag har flera hundratals timmar på bara unive. Jag har spelat på unive i 9 månader och jag vill göra en förändring på servern och jag har valt att sluta rpa helt så istället för att inte göra något med unive kan jag hjälpa till servern och hjälpa andra komma in i unive och börja rp här istället.

Jag vill kunna hjälpa som många som möjligt och kunna få in så många bra och framtida medlemmar i servern så att serverns RP blir förhoppningsvis i alla fall lite bättre med fler medlemmar som har tillgång till bättre rp. Och jag kommer vara väldigt aktiv och acceptera eller neka så många ansökningar och intervjuer som jag kan. Jag kommer vara väldigt noga med det jag göra för att se till så att bara är de lojala och de som vill gott för unive kommer in.

Jag kommer hjälpa till och vara en väldigt aktivt MA, för jag vet att det är jobbigt att vänta flera timmar på sin ansökan eller intervju och tycker att det är jobbigt, och det kommer alltid gå snabbare med 1 till medlemskap ansvarig, jag är inte den bästa men jag tycker att jag är bra och vill gärna testa på, jag vet alla regler och jag vill jätte gärna ta in nya medlemmar på server. Jag har varit på unive i några månader nu och vill hjälpa unive så mycket som möjligt och jag kommer göra det som medlemskapsansvarig.

Jag har tidigare varit M-A samt Helper så jag vet hur allting fungerar med forumet, dcn och jag vet allt jag ska kunna göra för att det ska bli bra, och så att de bara blir bra medlemmar på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker själv att jag är en väldigt snäll och bemötande person, jag är social också och har bra koll på servern och vad som gör en till en bra medlem på unive. Jag vet vad det krävs att göra för att vara en bra MA och jag vet vad som krävs för att vara en bra medlem på servern, jag vet vilka som kommer vara bra på servern att acceptera och jag vet hur jag ska hantera sådan folk som vill vara inne på unive eller som bara vill förstöra.

Jag kommer att läsa väldigt många ansökningar och vara väldigt noga med vad jag gör med dem, ifall jag väljer att acceptera eller neka. Jag tycker att jag är mogen och kommer vara bra som MA eftersom jag är väldigt noga med vad jag gör speciellt om jag gillar något, som unive. Jag älskar Unive och skulle inte göra något för serverns sämre, utan jag kommer bara göra allting för serverns bästa och jag gör mitt bästa för att se till så att det sker och se till att jag bara tar in vettiga personer till unive som faktist vill göra nytta.

Och om ni väljer att ta in mig till MA teamet så lovar jag att jag kommer göra mitt bästa och jobba mitt hårdaste med det ansvaret jag har eftersom det är en stor uppgift att ta in nya medlemmar till servern, jag kommer inte bara ta in folk som vet en regel eller två, utan de ska kunna minst alla grund regler tycker jag eftersom det är väldigt viktigt att veta eftersom man har ju större ansvar och måste vara mer försiktig i sin RP som en medlem och jag kommer se till att jag bara tar in bra folk och inte folk som vill bli medlem bara för att lalla och göra dåligt för servern.

Jag kommer även vara noga med ansökningarna och se till så de inte har kopierat från någon annan och se till så att de verkligen kommer ihåg reglerna utan inte bara kollar av från forumet. Jag har gjort mycket misstag på unive som jag ångrar mig och har förbättrat mig ifrån, men jag kommer visa en bra före bild på framtida medlemmar på unive och kommer inte hålla på som jag gjort tidigare, jag har lärt mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara väldigt trevlig, bemötanda och lugn mot personen så de inte blir stressade och så de t.ex litar på en, man ska inte stressa sig själv för då kommer de också stressa, man ska försöka få personen känna sig trygg under intervjuen. Man ska ta det sakta och i lugn takt. Man ska även inte vara rädd att ta en intervju för då kommer det bara bli dåligt, man ska veta vad man ska göra på intervjun och jag vet hur jag ska bemöta folk så de känner sig trygga, jag kommer göra mitt bästa så att de känner sig trygga i intervjun så de vill fortsätta spela på unive och så de känner sig trygga i servern, jag kommer vara snäll och väldigt bemötande mot dem så de inte tror att alla på unive e skithögar och kaxiga, jag kommer göra mitt bästa med att hålla de lugna under intervjun. Förhoppningsvis så kan de reglerna och blir medlem, men om de inte klarar det så kommer jag fortfarande vara väldigt trevlig och säga vad de borde öva på istället för att låta de vara utan några tips som kommer förbättra de, ifall jag bara disconnectar de utan att säga något kommer de inte förbättra sig lika bra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? När man är medlem på unive så har man ju mycket mer ansvar i sin rp och måste vara lite mer försiktig, man har ju även stor betydelse i unive som medlem eftersom man kan göra mer saker som medlem och då måste man ju vara mer försiktig såklart. Jag kommer ta in så bra, snälla och bra medlemmar till unive och se till att de kan alla regler när de går med som medlem i unive och göra mitt bästa för att inte få in några lallare som bara vill förstöra på unive utan få in folk som faktist bryr sig om unive och sin rp på unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag kräver att man ska kunna minst alla grund regler så man vet vad man får och inte får under sin rp för det är nog det viktigaste för både mig och den som jag tar intervjun med, att jag vet och ser att de kan och att de själv vet vad de ska göra och inte göra. Att man ska vara seriös med att bli medlem på unive och att man bevisar lite att man har en seriös rp med hur man förklarar sin karaktär. De ska även vara snälla så de inte håller på mot andra medlemmar på unive och skapar irl bråk. De ska även vara trevliga under intervjun, även om det är så att jag nekar dem ska de ta lärdom av vad de gjorde för fel på intervjun och förbättra sig och inte bara bli arg och ge upp, och att de ska förstå vad man ska göra på unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer ha stort ansvar nu som MA på unive ifall jag då blir godkänd, jag kommer behöva se till att jag tar in rätt folk till unive som medlem. Jag kommer bli väldigt glad om jag blir godkänt eftersom det kommer vara ett stort men roligt ansvar och det kommer vara kul för jag hjälper unive med att få in bra medlemmar och det kommer göra mig glad att hjälpa det jag gillar mycket. Jag kommer visa den bästa möjliga förebilden jag kan till alla framtida medlemmar på unive och se till så att de också visar en bra förebild.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldigt aktiv, jag brukar ha skola från klockan 8:30 - 15:00 så jag kommer kunna vara vid datorn runt 15:30 och börja jobba och rpa. På lov/helger brukar jag vakna alltfrån 10-13:00 och brukar vara på min dator till runt 3:00 på natten, ifall jag inte går ut då. Men om jag är ute brukar jag komma hem runt klockan 22:00 - 12:00.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på andra serverar.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej. Ifall de behövs kan jag säga det på intervjun isåfall.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka