Nekad DoubleDuck | Whitelist ansökning [Alny55] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DoubleDuck

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198105646073/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kaan

Vad är ditt discord namn? DoubleDuck#2827

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adebola Babatunde. Han är 20 år och är född i Congo men han och hans familj flyttade till Sverige för ett bättre liv. Han har tre andra bröder och är yngst av fyra vilket får honom att försöka bevisa sin värde. De flyttade till ghettot vilket ledde till hans kriminella liv. Han känner gemenskap med folket där då det finns människor från alla delar av världen. Adebola var uppkäftig som barn och gillade att skapa kaos. Babatunde märkte snabbt att i denna samhälle handlar allt om pengar vilket fick honom att gå till de äldre för hjälp med att kunna försörja för hans familj. Detta innebar drogförsäljning bland annat. Pengarna drev honom fick honom att skippa skolan för att jobba med de kriminella. Nu är han långt inne i den kriminella kretsen där han börjar få mer respekt och tillit med de mer farligare jobben.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har ganska bra rp experience genom att ha kört på andra rp servar där jag dessutom var polis på en amerikansk server. Slutade spela ett tag men har kommit igång nu igen med mina kompisar. Har en passion för rp och älskar att leva mig in i spelet och spela en karaktär. Har även över 100 timmar på fivem och tycker att jag kommer kunna bidra med hög kvalité rp samt ha kul och ge en bra rp upplevelse för alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är den bästa svenska rp servern just nu på Fivem samt den roligaste. Har redan fått kompisar från servern och alla i communityn är sköna.

Hur hittade du Multistaden? Hittade den på Fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att försöka bli en kriminell. Samt ha kul och leva mig in intressanta och trovärdiga scenarion. Det kommer bli roligt att träffa nya människor och kunna leva mig in i spelet med de.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka