Nekad DoubleDuck | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DoubleDuck

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198105646073/

Ditt Hex-ID: 110000108aa53f9

Vad är din discord tagg? DoubleDuck#2827

Vem var det som bannade dig? Luc4s#4428

Hur lång tid var din ban? Står inte.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff disrespect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Missuppfattning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kväll satt jag o mina kompisar i Medborgare voice channeln när det kom 3 personer in och trollade, var otrevliga mot oss osv. De RDMa i torgets parkering och gick in i alla voice channels och störde. Till slut kom de tillbaka till vår channel och då kom Lucas/Ovve och flera andra i den voice channeln också. En av de som trollade sa att han var en mod och skulle banna alla oss i 24 timmar. Sedan när han vi calla ut att det var han som kom in och trollade började han skrika igen och säga svärord osv. Han anklagade oss för saker vi inte har gjort så jag sa till honom att hålla käften o dra. Modden Ovve trodde då att jag sa det till honom och han valde att banna mig från discorden för "staff dissrespect".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktigt eftersom jag sa det inte till honom utan sa det till de som störde och rdma. De som inte följde reglerna.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga tidigare bans på discord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda är att inte lägga mig i och låta modden hantera det. Fast jag som alla andra blev irriterade på de för att det var ganska sent på kvällen och vi villa bara ha en bra tid där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att låta modden hantera det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka