Nekad DoubleDuck | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DoubleDuck

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198105646073/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 18:55

Vad är din discord tagg? DoubleDuck#2827

Vem var det som bannade dig? Patrik

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa "fuck police"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Flera står runt och omringar två poliser på torget. Så jag sa "fuck police" och gick där ifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det. Det var ett fullt verkligt scenario. De höll på och skulle arrestera en person, flera stod och omringade de och min karaktär en som ogillar poliser. Det var inte menat som ett copbait tyckte att det passade till karaktären

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första slog jag en rdm:er som höll på att slå folk vid marja lisa. Andra var för oklart scenario för att ambulans personalen trodde att trubbigt föremål innebar nånting vasst och de fråga mig om personen dog av en kniv vilket jag då sa nej. Tredje var för en person sa Greger till mig, min karaktär är svart och jag med så jag sa "Sa du n*g*r". Blev unbannad för alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nästa gång vara mer tydlig med att jag inte copbaitar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag ska börja vara mer tydlig när jag gör/säger saker så det inte blir missförstod

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka