Nekad doski_zed | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

doski_zed

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sami

Vad är ditt discord namn? zedy1

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Khalid Cena 37 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Khalid och är 21 år gammal och är född i Göteborg Sverige. Han bodde i Göteborg i 15 år sen flyttade han till Stockholm och bott där i 5 år nu. Och i Stockholm började han jobba och så gick hans pappa gått bort på grund av cancer lite efter dom flyttade till Stockholm och det ställde till för både hans mamma och Khalid, hans mamma började missbruka och Khalid blev väldigt aggressiv tillslut tog dom bort Khalid från hans mamma och Khalid blev fosterhemsplacerad, Khalid har sen dess varit väldigt aggressiv och Ledsen av sig. Khalid gillar att umgås med folk det gör han väldigt glad och göra lite olika saker på sin fritid. men Khalid hamnar på fel väg och med fel personer, han är gått till och bli småkriminell och han gör bara gott men också dåliga saker men han tycker om det livet han har och det bara växer. Träffar nya människor med samma inriktning som han, det blir bara värre och värre och han försöker ta sig ur de livet men han har kommit så djupt in i kriminaliteten så han inte kan ta sig ut så han har bestämt sig för att stanna och göra det han gör bäst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en högre rp nivå och kunna ställa in en positiv initiativ i detta. Jag vill kunna få vara en del på denna server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska försöka vinna ett scenario för pengar och makt utan att man ska försöka skapa ett scenario där alla har det roligt och inte bara för sig själva.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, vdm, jag lärde mig att inte bryta mot reglerna, inte bara för min skull uan att alla ska ha roligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, det är ngot som man inte skulle göra irl. Därför ska man spela så realistiskt som möjligt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har erfarenhet inom rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka