Nekad Dorys | Chef-jobb ansökan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dorys

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Suzie Q's Exclusive Cars biträdande

Vad heter du IRL? Borys

Vad heter du på discord? Saul Goodman#0919

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i en vecka sträck snart men jag har spelat tidigare typ i juni

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att se till att alla som är anställda faktiskt jobbar så att firman presterar bra. Jag kommer ha fullständlig koll på korruption och att ingen ger bort gratis bilar till sina vänner. Jag kommer Anställa fler personer så att alla får en chans att prestera på detta arbete. Jag kommer också att införa en bra arbets miljö så att alla känner sig välkomma på suzies. Jag vill göra att Suzies ska prestera Väldigt bra genom att Personligt kontrollera arbetet som pågår ha koll på korruption alltid. Jag ska försöka att utbilda personalen som jobbar på suzies så ofta som möjligt så att all personal får en chans att prestera sitt bästa och att kunderna blir väldigt glada av våran service. Men mitt största fokus kommer att vara Korruption, Aktivitet Och en bra rp nivå.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Marja lisas och har koll på beställnings systemet, Fakturerings systemet och på hur man Säljer bilar till människor. Jag är också väldigt öppen till kritik för att man kan alltid göra bättre om man får hjälp av andra.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar kommer det bli typ 4 timmar men på helger blir det mycket mer man kan räkna på 8+ timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka