Nekad Dortan | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dortan

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Dortys/

Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? Dortys#3903

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Gustav Gustavsson föddes i Sverige men flyttade till USA när han var väldigt ung med sin familj. Han flyttade till Multistaden från USA med sin kompis Gurre Alm. Gustav gillar att kolla på filmer men han gillar mest att köra bil. Han är också väldigt snäll och därför vill bli en doktor. Hans föräldrar bor kvar i USA. Gustav är nu 20 år gammal och är en väldigt glad man som ser fram emot sitt nya liv i Sverige.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill ha ett jobb som kräver att man är whitelistad. (Doktor). jag har även hört från andra att det är väldigt bra att bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det här är servern jag kommer köra mest på. Jag kommer knappt spela alls på andra servrar.

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar har sagt att det är en bra och stor server och den var högst upp på listan i serverkatalogen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill mest ha kul. Men jag kommer tänka på att inte ha roligt på andras kostnad. (dvs: att döda random personer för att det är roligt).

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag brukade spela på SnöStaden men jag tröttnade lite för den var ganska innaktiv och många förstörde roleplayen så jag ville byta. Jag har whitelist där men plannerar inte att spela mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka