Inaktuell dorrelito23 | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dorrelito23

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Tor

Vad heter du på discord? Dorrelito23#3581

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-22 på vardagar och 10-02 på helger

Berätta om dig själv Jag heter Tor och tycker att det är mycket roligt att hjälpa till med olika saker. Jag har känt på sistone att jag har tröttnat på Rp men att jag fortfarande vill vara med i servern. Jag känner därför att jag skulle passa som support. Jag tycker om att ta ansvar och hjälpa andra. Jag tycker det är roligt att se hur servern blir bättre och bättre och jag skulle tycka att det var roligt om jag fick vara med i den processen!

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag kommer att hjälpa till med det jag kan och försöka att tillföra med den kompetensen jag har. Jag kommer att vara mycket i noclip och ta mycket support ärenden. Jag kommer även att vara aktiv på forumet och hjälpa till med tickets och överklagningar. Jag kommer att välja bort Rp för att kunna förbättra servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på servern i 4 månader nu.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som har gjort att jag söker är att jag känner att jag har tappat lite lusten för att Rp:a. Därför så känner jag att jag skulle kunna göra nytta i staff teamet och hjälpa servern framåt!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle säja att jag kommer att hjälpa servern till att bli en bättre plats genom att banna de som inte kan Rp:a. Jag kommer även att försöka hjälpa de som kan Rp:a till att de ska kunna få ut så mycket de kan av Rp:n. Jag tycker det är viktigt att man inte bara fokuserar på de som gör det dåligt utan att man och fokuserar på de som gör det bra och att de ska få den bästa upplevelsen!

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har erfarenhet genom att jag har varigt på servern i 4 månader så att jag känner många som har varigt support. Detta gör att jag vet hur ni jobbar. Jag vet att en supports uppgifter är att kolla tickets, specca, ta support, ban överklagningar och att ta report's.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda kunskaper inom olika kommandon: Noclip, revive (id), freeze (id), go to (id), sqlban (id) (dagar) (anledning), bring (id), sqlban (permid) (dagar) (anledning), sqlunban (steam namn) mm

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag tycker att jag har lätt för att lära mig nya saker och anpassa mig till nya system och nya situationer.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Unive, samt när Altrive så kommer jag att spela där också.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag tror inte det.

Senast ändrad:
Tillbaka