Dubbelpost Dorran Von Junior | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dorran8833

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
88
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Ditt discordnamn: dorran8833

Ange ditt födelsedatum 15 November 2010

Varför ska just du bli staff? Jag är kompetent, driven och engagerad.

Jag vill utveckla mina kunskaper, ta del av grejer och kunna lära ut grejer.
Jag har bra tålamod och kan kommunicera bra med spelare. Jag kommer ta åtgärder på personer som gör fel.
Jag rpar kriminell och bara genom att gå in och rpa i 30 min ser jag ca 5 personer som gör regelbrott. Därför skulle jag vilja specce mycket och banna personer som gör tydliga fel.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Väldigt mycket personer som powergamear, lallar och suntförnuft.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska specca mycket scenarion och banna de som gör fel. Ha bra kommunikation med spelare och vara trevliga mot hela communityt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är mogen, kunnig och har respekt. Man ska tala med respekt oavsett kön och hur andra parten pratar.
Man är aktiv och ska alltid göra sitt bästa.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska umgås med min familj och vänner som vanligt men den tiden jag sitter inne så ska jag köra på staff arbete. Jag ska vara så aktiv som möjligt vilket är runt 3-4 h om dagen. Helger blir automatiskt några timmar mer.

Hur länge har du spelat på Unive? 12 januari

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Har varit på andra servrar men ej på unive. Tilllägg: Oavsett om jag är ung så är jag sjukt kompetent. I nuläget är jag servervakt på unive

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Jobb, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Sätter denna som dubbelpost då du redan har en annan Staff ansökan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka