Inaktuell Dorran Von Junior | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dorran8833

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
88
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad heter du på discord? dorran8833

Ange ditt födelsedatum 15 November 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Flertalet av mina polare är m/a och känner flera staffs. Jag vill ansöka om M/A för att jag vill visa min kompetens och försöka ta ett kiv upp i staff teamet. Jag vill testa att förestå unive på ett annat sätt en att ``bara`` vara servervakt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är aktiv, kompetent, mogen och riktigt trevlig.

Jag själv kommer att bidra med

-Aktivitet
-Mogenhet
-Få in nya bra medlemmar
-Hjälpa människor
-Svar på frågor
-Jag är driven

Kortfattat att bara ta in bra medlemmar och göra det bästa jag kan och visa min allra bästa sidan.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Men en skön och trevlig röst, ej bli arg och ha förståelse för människor.

Man ska alltid låta individer prata klart oavsett hur de pratar och hur de beter sig.

-Vara trevlig och ej otrevlig
-Ha förståelse
-Prata med bra ton
-Lägga ner tid på varenda människa.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Sen testperiod rollen kom fram tycker jag att betydelsen på Medlems rollen har blivit betydligt mycket högre och det känns bra som det är. Skulle ej vilja höja b etydelsen. Personligen tycker jag att den är bra som den är.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Vara hyfsat aktiv.
Ej brist på social rp utan ska kunna va social och minst kunna grunderna med rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt huvud ansvar är att ta in nya kompetenta Medlemmar som vet hur man Rpar.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu under sommaren kan man säga ca 4 timmar per dag. Detta kan variera väldigt mycket.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är mogen trots min ålder. Har även haft shortlist m/a innan.

Senast ändrad:
+rep Grabben är väldigt kompetent ich förtjänar en plats i MA teamet. Hoppas du o jag kan jobba tsm snart, skulle vara fett kul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka