Nekad Dorran | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dorran8833

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
88
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? dorran8833

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Olsson och är 24 år gammal. Han har ett ursprung ur Sverige och gillar Bilar. Adam är en social grabb och älskar sina kompisar samt sin familj. Han har en pappa som var en väldigt snäll och trevlig person, men en dag så dog hans pappa av cancer och det var väldigt jobbigt för Adam, Adam och hans mamma Karin var då kvar själva med Adams Lillebröder.

Adam tänker forfarande på sin pappa varje dag och älskar han även om han är död. Adam brukar åka till hans grav och lämna roser samt ljus. Adams pappa och hans bröder åker dit minst en gång i månaden och gör det fint för han. Adams bröder heter Hugo och Ludvig. Dom har ett starkt band och hänger ofta.

På morgonen vaknar Adam tidigt och meckar med bilar och åker runt och hjälper folk som har kolappsade bilar. Adam är en kreativ person som älskar sin vänner, är social och framförallt älskar bilar. Han är en person som brinner för sitt arbete och älskar att träffa nya människor och att hjälpa nya människor.

Adam är en positiv man som alltid är snäll mot alla men ibland blir han trött på personer och ignorerar dom. Inom sitt arbete har Adam aldrig varit högt uppsatt men han strävar efter upphöjning och jobbar hårt för det. Adam är ibland lite halblyg när chefen kommer och ställer han en massa frågor.

Han är även en skojig och rolig man som älskar skämt och humor, han gillar att gå på bio, hänga med vänner och dricka öl och bara softa på jobbet. Kort sagt är han en skön och slapp kille.

Vad kan du bidra med till serverns RP? HA roliga scenarion då jag har varit Medlem tidigare. Jag kommer att ha långa utdragna scenarion då jag kommer förmodligen börja med Polis RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte alltdi ska vinna utan att motparten ska vinna. Ifall någon ringer dig och säger Kom hem så ska man göra det eftersom Motparten kan ha gjort ett rolig scenario t.ex. Kidnappning eller liknande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag förstår. Den allra viktigaste är sunt förnuft som innebär att du ska rpa exakt som du hade gjort i verkligheten. Sen kan jag fler kan jag ta dom muntligt vet inte hur de stavas

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja väldigt mycket. Jag är ung men är mogen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är 13 år men har flera månader erfarenhet. Jag är mogen och håller en bra RP. Har ni någon yttligare fråga angående min RP så svarar jag gärna, Jag vill inte bli nekad för min ålder. Jag kan visa att jag faktiskt kan RPA.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka