Nekad Dormitos | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dormitos

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Dormitos

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Min karraktär som jag tänkte spela på servern Heter Vincent och är 22 år gammal och som är ny inflyttad till Los Santos. Han är väldigt självständig och får oftast som han vill, han går mycket efter utrycket ¨an eye for an eye and a tooth for a tooth¨. Han är inte rädd för varken hamna i trubbel och är inte särsilkt brydd om sina ¨ops¨. Han gör allt för sina polare oavsett händelsen, han älskar sina nära och skulle dött för dem. Saken är att han har en närstående som han måste få bort, hur? Det vet han fortfarande inte, en olycka kanske? förgifta? Tiden får helt enkelt avgöra, men det kommer märkas

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vet och jag kommer såklart bidra med rolig rp, jag kommer alltid vara seriös under roleplay på servern och såklart bidra med roliga scenarion osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver spela för att vinna, att man ska ha kul också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja
Powergaming, att man kör en motorcykel och krockar in i något och åker iväg som inget hände, skulle vilja säga att det oxå faller under Failrp.
RDM, döda någon utan någon typ av anledning.
NLR. När min karaktär dör och återuppstår och så kan jag ej gå till någon polis eller kompis och berätta vem jag blev dödad av eller vart de var.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har ca 280 timmar på FiveM och ganske 980 timmar på DarkRP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Nekad. Utveckla alla frågor. Du får ansöka på nytt om 24h.

Tillbaka