Nekad Dorken | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dorken

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? tim

Vad är ditt discord namn? dedulmbror

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dorken ibrahimovic 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? klantig, svårfattad, och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: tidigare kriminell och varit fast i missbruk, alkolist. Nu ser Dorken ibrahimovic fram emot att ändra på sig själv och ska följ följa sin barndomsdröm att bli mekaniker då han alltid varit intresserad av bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med min karaktär Dorken ibrahimovic som ska få fram lite skratt då och då till andra spelare på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så att de andra spelare på servern upplever bra rpande från mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? gör inte reklam till produkter eller andra servrar och respektera staff och admin på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är ny på rp och skulle gärna vilja testa en seriös server som denna, min vän som är elitdonator på servern "lynx1zr" har tippsat mig om denna server.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka