Nekad Dorian_08 | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dorian_08

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199085123949/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dorian

Vad är ditt discord namn? Dorian#8021

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en hjälpsam karaktär han vill faktisk ha en bil firma för hans pappa/Thomas ägde och Min karaktär/Dorian som är just nu 27 år vill ta över sin pappas bil firma men han träffade några nya vänner och började göra kriminella saker typ som sno bilar råna personer sälja droger och till åk med döda folk han gick med i gäng och bara blev en kriminell.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kan RP:A bra jag lallar it vill hjälpa bidra rolighet i servern vill ha det gött och Rp:a bra!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna server är bra har jag fått höra plus har sätt människor twitch liva servern min kompisar har vissat mig den har bra ekonomi allt är typ realistisk it många som lallar

Hur hittade du Unive? Mina kompisar och twitch streamer

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli rik bidra rolig rp egentligen har jag inget mål man ska it ha mål för roll play man ska bara ha det roligt göra feta scenarios RP:a bra

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar just nu åxå på univrse den är ganska bra men har hört bättre saker om denna server och denna server har mer personer poliser inne och så vidare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka