Accepterad Dorian_08 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dorian_08

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Ditt discord namn: dorian00r

Ditt Hex-ID: steam:1100001430bf96d

Vad för typ av beslut gäller det? (KRIM ROLL) Det började med att jag hade varit test-medlem fast jag skulle ha vanlig medlem sen blev jag bannad och alla mina roller drogs. Men senare i support så fick jag tillbaka min medlem men inte krim för skulle tydligen skriva en överklagelse även fast jag fick min medlem.

Vem/vilka tog beslutet? E27 tog beslutet innan men det har blivit ändrat till någon annan.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vill verkligen be om ursäkt för det jag gjort. Det började med att jag tog två vapen från en annan spelares stash-bil. Han fick tillbaka sina vapen och brydde sig inte mer om det, men jag fattar att det ändå var fel av mig. Sen blev jag bannad i tre dagar för ”sunt förnuft”. Alla mina roller försvann eftersom min medlemsroll inte hade fixats än och det stod fortfarande ”testmedlem”. Jag är verkligen ledsen för allt som hänt. Det här är första gången jag bryter mot reglerna, och jag har lärt mig av det. Jag kommer inte göra om något liknande igen.

Hur är beslutet felaktigt? Egentligen känns beslutet lite fel eftersom jag egentligen skulle haft vanlig medlemsroll och inte som testmedlem. Senare i support fick jag min vanliga roll, men inte min krim-roll. Jag förstår ändå att det blev rörigt och jag ber om ursäkt. Jag vill bara förklara läget och hoppas att ni förstår situationen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: En staff som tycker jag inte borde ha fått dett straffet

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Jaimage.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka