Nekad Dorian_08 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dorian_08

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085123949/

Ditt Hex-ID: steam:1100001430bf96d

Vad är din discord tagg? dorian00r

Vem var det som bannade dig? V8an

Bild på banmeddelande: image_2025-11-16_015013756.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag snodde 2 pistoler från en stash bil på torget. Och ber jätte mycket om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va ute och körde min bil på servern och satt i support för behövde själv hjälp som jag aldrig fick. Sedan blev jag indragen i ett samtal och sen började konversationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill bara börja med att säga att jag verkligen förstår att jag gjorde fel. Det var absolut inte okej av mig att ta vapnen på det sättet, och jag ångrar det genuint. Jag lämnade tillbaka vapnen direkt och bad om ursäkt, och detta är första gången något sånt här händer för mig.

Det är därför det känns extra tungt att få en tre dagars ban, speciellt nu under helgen och när jag precis fått helg. Jag tycker bara att situationen hade kunnat lösas med en muntlig varning eller en första varning, istället för att både bli bannad och få alla roller indragna.

Grabbarna fick tillbaka sina vapen och för mig handlade det bara om att vilja fortsätta RP:a – det var aldrig meningen att det skulle bli något större än så.

Jag ber verkligen om ursäkt för det som hände, och jag hoppas att ni kan se att jag ångrar mig och vill göra rätt framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans är från runt 2021, en tid då jag helt ärligt inte kunde rp:a ordentligt. Jag var ny, okunnig och gjorde många misstag. Men idag är jag inte samma person som då. Jag har utvecklats, jag har lärt mig och framför allt har jag byggt upp massor av kontakter och relationer i servern genom att köra social RP – inte för att vinna, inte för makt, utan för att skapa bra stunder med andra.

Ett tydligt exempel är just den här situationen. Hade jag varit ute efter makt eller ”vinna”, så hade jag aldrig lämnat tillbaka vapnen. Men jag bryr mig inte om sånt längre – jag gav tillbaka dem direkt för att jag RP:ar för att ha kul och för att bidra, inte för att förstöra någons upplevelse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att jag aldrig borde ha gått in i bilen och tagit något överhuvudtaget. Jag borde bara ha skitit i det och gått vidare med mitt, istället för att låta en onödig impuls förstöra för både mig själv och andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag förstår också att jag inte ska hålla på och ”sno” vid torget. Jag måste använda sunt förnuft och tänka längre än bara stunden. Det är något jag verkligen tar till mig nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka