Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198827475661/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ture Olsson-Åhman
Vad är ditt discord namn? Dore#0167
Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2006
Berätta om din karaktär. Johan är en relativt ung vuxen man som växte upp i Stockholm. Sedan liten har han alltid haft en stor dröm att jobba inom rättsväsendet men med tiden har han kommit att förstå att det kanske inte är möjligt med hans nuvarande utbildning. Det gör att han ofta kan upplevas som utåtagerande och allmänt spydig mot personer med makt då han känner sig avensjuk. Han skulle dock alldrig utsätta dem för fara, det är trotsallt hans idoler.
Under de första veckorna som nyinflyttad i staden har Johan utvecklat ett stort intresse för bilar efter att ha träffat på den stora bilkulturen som finns i staden. Det ledde till att han tidigt började jobba hos postnord för att finansiera sitt nya intresse. Där har han verkligen lärt sig vikten av att arbeta och lägga in timmarna för att skapa en kariär. Han skulle dock alldrig tacka nej till ett nytt arbete för en miljö omväxling samt en ny utmaning att ta an.
När Johan omger sig med personer som vill han väll samt när han får intresera sig i sina passioner möts man alldrig av den aggresiva personen som han ibland kan bli när han är avensjuk. Han arbetar konstant med att hålla sina känslor i takt för att ge alla medmänniskor ett leende på läpparna.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag har kommit till en nivå i mitt rp:andet där jag kan kombinera en karaktär med moraler från riktiga livet. Det möjligör att driva scenarion som bidrar till en roligare upplevelse för andra spelar samtdigt som jag kan tillföra till en bra miljö där ingen behöver känna sig utsatt. Att både få ett bra rollspel på servern samtidigt som mina medspelar känner sig trygga hjälper servern att både växa och få ett bra ryckte.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har fått upp ögonen för just unive pga den stora gemenskapen och aktiva spelar som gör det betydligt mycket roligare att spela på servern, man får ständigt träffa nytt folk som skapar nya scenarion samtidigit som man återkopplas med trogna medlemar där man kan skapa en relation mellan karaktärerna och fördjupa rp:ett ännu mer.
Hur hittade du Unive? En kompis som är medlem tipsade mig om servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt största mål just nu är att utvecklas som rollspelar ännu mer, för att kunna hjälpa servern att bibehålla det höga rp:andet som fick mig att bli intreserad, och förhoppningsvis bli anledningen att någon annan stannar och får en bra upplevelse framöver.
Jag hoppas även på att kunna fördjupa min relation med vissa karaktärer för att ge oss en uplevelse som nu ofta endast går att finna på allowlistade servrar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det största målet jag har just nu är att bli anställd på ett jobb som tvingar mig till mycket rp på hög nivå vilket möjligör min egna utveckling i att bli en bättre rollspelare.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Ture Olsson-Åhman
Vad är ditt discord namn? Dore#0167
Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2006
Berätta om din karaktär. Johan är en relativt ung vuxen man som växte upp i Stockholm. Sedan liten har han alltid haft en stor dröm att jobba inom rättsväsendet men med tiden har han kommit att förstå att det kanske inte är möjligt med hans nuvarande utbildning. Det gör att han ofta kan upplevas som utåtagerande och allmänt spydig mot personer med makt då han känner sig avensjuk. Han skulle dock alldrig utsätta dem för fara, det är trotsallt hans idoler.
Under de första veckorna som nyinflyttad i staden har Johan utvecklat ett stort intresse för bilar efter att ha träffat på den stora bilkulturen som finns i staden. Det ledde till att han tidigt började jobba hos postnord för att finansiera sitt nya intresse. Där har han verkligen lärt sig vikten av att arbeta och lägga in timmarna för att skapa en kariär. Han skulle dock alldrig tacka nej till ett nytt arbete för en miljö omväxling samt en ny utmaning att ta an.
När Johan omger sig med personer som vill han väll samt när han får intresera sig i sina passioner möts man alldrig av den aggresiva personen som han ibland kan bli när han är avensjuk. Han arbetar konstant med att hålla sina känslor i takt för att ge alla medmänniskor ett leende på läpparna.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag har kommit till en nivå i mitt rp:andet där jag kan kombinera en karaktär med moraler från riktiga livet. Det möjligör att driva scenarion som bidrar till en roligare upplevelse för andra spelar samtdigt som jag kan tillföra till en bra miljö där ingen behöver känna sig utsatt. Att både få ett bra rollspel på servern samtidigt som mina medspelar känner sig trygga hjälper servern att både växa och få ett bra ryckte.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har fått upp ögonen för just unive pga den stora gemenskapen och aktiva spelar som gör det betydligt mycket roligare att spela på servern, man får ständigt träffa nytt folk som skapar nya scenarion samtidigit som man återkopplas med trogna medlemar där man kan skapa en relation mellan karaktärerna och fördjupa rp:ett ännu mer.
Hur hittade du Unive? En kompis som är medlem tipsade mig om servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt största mål just nu är att utvecklas som rollspelar ännu mer, för att kunna hjälpa servern att bibehålla det höga rp:andet som fick mig att bli intreserad, och förhoppningsvis bli anledningen att någon annan stannar och får en bra upplevelse framöver.
Jag hoppas även på att kunna fördjupa min relation med vissa karaktärer för att ge oss en uplevelse som nu ofta endast går att finna på allowlistade servrar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det största målet jag har just nu är att bli anställd på ett jobb som tvingar mig till mycket rp på hög nivå vilket möjligör min egna utveckling i att bli en bättre rollspelare.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej