Dookiekingkas
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199115395754/
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin
Vad är ditt discord namn? Dookiekingkas#1379
Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille på 27 år som växte upp utan mamma och pappa. Hans största intresse är bilar och andra sorters fordon. Min karaktär visar i många fall inga känslor men inerst inne så e han djupt deprimerad.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag känner att min karaktär inte e så vanlig och skulle göra den här servern mer intressant.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag älskar RP och det här känns som den bästa svenska RP servern.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via att jag surfade på bra svenska RP server och så kände jag att Unive verkade vara den bästa.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP e att jag ska bli bättre på det så jag kanske ska kunna starta en egen server.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive e att lära mig allt som man ska kunna för att RPa.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin
Vad är ditt discord namn? Dookiekingkas#1379
Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille på 27 år som växte upp utan mamma och pappa. Hans största intresse är bilar och andra sorters fordon. Min karaktär visar i många fall inga känslor men inerst inne så e han djupt deprimerad.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag känner att min karaktär inte e så vanlig och skulle göra den här servern mer intressant.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag älskar RP och det här känns som den bästa svenska RP servern.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via att jag surfade på bra svenska RP server och så kände jag att Unive verkade vara den bästa.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP e att jag ska bli bättre på det så jag kanske ska kunna starta en egen server.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive e att lära mig allt som man ska kunna för att RPa.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!