Accepterad doobayl03 | Ban Överklagan [KebabRille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

doobayl03

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199148833712/

Ditt Hex-ID: 110000146d81bb0

Vad är din discord tagg? Doobayl032#3576

Vem var det som bannade dig? KebabRille

Hur lång tid var din ban? Permanent avstängd

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230222_165517.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom inte ens in på spelet, jag blev medborgare och sen jag blev det funkade det inte att komma in.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag blev medborgare och sen jag blev det har jag inte kommit in på spelet, jag tog en paus och nu när jag skulle gå in igen på Unive kom det upp att jag va bannad? Varje gång jag har gått in på servern har det bara krashat för mig....

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fick en bann för ett tag sen, minss inte vad som hände men den va i typ 2 dagar om jag minns rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet frf nt vf jag blev bannad...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för vet frf nt vad detta är för bann men om jag får en förklaring så lär jag mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Blev medborgare för 3 timmar sen och har inte ens kommit in på servern sen kom jag in 1 gång o hämta ut min bil, tog en paus sen när jag kom tbx va jag bannad?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka