Accepterad DonPapi | Medlem ansökning [Dralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DonPapi

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Felixmey/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Sanchez

Vad är ditt discord namn? Don papi | Knugen#1643

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 1993

Berätta om din karaktär. Sten är född en regnig tisdag den 15e januari 1991 så redan från hans första dag i livet var inte riktigt världen på hans sida, vidare genom sin uppväxt så tvingades han hastigt hoppa av skolan ganska precis efter han börjat 9an på grund av en tragisk olycka som förorsakade båda Stens föräldrars liv. Som skogshuggare fick han försörja sig och arbeta ihop sitt levebröd, och tyvärr förlorade han också sitt hem, det enda han nu hade kvar i livet var sin yngre bror. Tillsammans har dom kämpat sig fram dag för dag, och aldrig tagit något förgivet dom har sett vänner och familj gå bort, tragiska livsöden. Men nu är det Stens tur att äntligen vända skutan och börja om, han har sadlat om till reporter och håller på skissar på en tidsskrift om bilar.
Som person är Sten en väldigt allmänutbildad person, trots sin korta skolgång, han har alltid haft lätt för att lära sig saker och har sugit upp kunskap som en svamp, intresset för historia har alltid varit stort. Sten är en person som aldrig går tankarna i förväg, utan varje handling har han tänkt igenom noga. Han är social och utåtriktad, men samtidigt kan han ibland tenderar att vara lite tillbakadragen när det kommer till hans uppväxt, som är ett ämne som han sällan pratar öppet om annat än till dom allra närmsta.

På fritiden brukar Sten mixtra med sin bil, eller ta en uppfriskande båttur ut på havet, han bjuder gärna med en kompis eller två och åker ut och fiskar.

Stens mål i livet är att spara ihop en stor nog förmögenhet att pensionera sig på landet i ett mysigt litet hus, där han kan spendera resten av sina dagar med att köra bil och cross i skogen samt umgås med vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska få chansen att försöka hjälpa till att göra Unive till en ännu trevligare community genom att få bidra med min karaktär och mitt rollspelande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av just Unive är att communityn är stor och växande vilket gör att det är aktiva spelare varje dag nästan runt klockan, vilket jag värderar högt, samt att jag tycker Upplägget på Unive är riktigt bra när det gäller kodningen.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag bestämde mig för att att se vilken svensk RP server jag skulle tycka mest om.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Med mitt rollspel har jag som mål att utvecklas ännu mera, sen ha roligt och uppleva spännande och intressanta situationer, som häromdagen blev jag gisslan i ett rån, och det var spännande och väldigt utvecklande att få leva sig in i en sån maktlös situation, men endå försöka hålla upp en slags värdighet för karaktären.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att hitta en massa trevliga spelare att rollspela tillsammans med, och att utvecklas som rollspelare. Både när det gäller karaktärsdrag och även händelseförlopp, samt lära mig det eran server har att lära.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej endast denna server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det fullständigt.

Din whitelist ansökan har godkänts Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka