Nekad Donovan | Medlem ansökning [adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Donovan

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Donovan

Vad är ditt discord namn? _don12#7941

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter carlos santos född 2002 och är 21 år gammal.Han växte upp i brasil favela och flytta till svergie när han va 11 han flyta till biskopsgården göteborg där han fick många vänner.Han pluggade fordon och transport tills hans pappa dog i en bilolycka då han sluta plugga och börja va med dåliga personer och börjar gö dåliga saker.Han gillar och festa med vänner.Han hamnar mycket i bråk.hans intresen är boxing och bilar.Han har inga jobbinträsen han är kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hålla mig till en bra rp och hjälpa nya spelare att nå upp till sit rp liv och va aktiv och spela som de är menat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag viner i ett scenario utan andra personer som polisen andra gäng.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har förstått skriver kriminela regler man ska va diskret inte hamna i problem med polisen exempel vanliga regler inte säga dåliga saker till andra inte ha reklam till andra exempel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej men är ändå bra på de

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kör på riktigt inte skojar runt

Tillbaka