Accepterad Donkenstammar | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slajfen.

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Slajfen

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Noak heddaj 2001-11-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll kreativ rolig och tänke full

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: 1 Noak Heddaj var född 2001-11-12 hans pappa var alkoholist och slog honom men hans mamma fanns alltid där för honom och han hade en bästa vän som hette Josef som oxå fans där för han dom brukade köra fotboll och ibland buss lite typ sno lite godis och råna folk men en dag så blev Noaks mamma sjuk så då körde dom till sjukhuset och hon hade fått cancer noak blev jätte ledsen för hon fanns alttid där för honom och alt blev upp och ner 1 månad efter fick han beskedet när han spelade fotboll me josef att hon va död då började Noak gråta men josef va där för han senare därpå kom han hem då hittade han sin pappa med 30 öl burkar ligga på marken så han sprang fram och hans pappa andades inte så han ringde ambulansen och dom körde in honom den dagen efter ringer dom han och säger att han har tyvärr gått bort men josef va med honom så då blev yasin skickad till barn hem men hans högsta dröm var att jobba på marja Lisas bilfirma så han ställde sig upp u sitt rum på barn hemmet och sprang ut så långt han bara kunde till marja Lisas bil firma

Vad kan du bidra med till serverns RP? 2. Jag kan bidra med en hög rp nivå och ett gott skratt till dom andra spelarna och jag är alltid rolig o rpa med för jag har alltid gillat unive och jag känner att jag hör hemma här så jag kommer ge alla en trygg känsla och en rolig upplevelse med mig och jag gör aldrig fail rp eller något regelbrott och jag har aldrig varit bannad Jag är oxå en grön spelare och jag har rpat snart i 4 år så jag är väldigt erfaren när det gäller och rpa och jag har kört här förut och jag har även varit staff här

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska låta den andra vinna i scenariot och man ska ej tänka bara på sig själv för man ska aldrig tänka bara på sig själv i scenariot man ska tänka på att den andra spelaren oxå ska ha roligt i spelet t.e.x om den andra riktar en pistol då ska ja inte bara dra upp min pistol jag ska låta den andra ha det roligt oxå i scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det har jag. Vdm betyder att man kör på nån för absolut ingen anleding så dom ska dö och rdm betyder random deth match att man skjuter nån för ingen anleding och suntförnuft innebär logsikt tänkande typ att man ska tänka som man gör irl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt erfaren

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka