Nekad Donkenstammar | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slajfen.

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? donkenstammar

Vad är ditt Hex:ID steam:110000117feb66d

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag
15:30 till 22:30
tisdag 16:00 till 22:30
onsdag 16:30 till 22:30
torsdag 16:30 till 22:30
fredag 15:30 till 22:30
Lördag 10:00 till 15:00 till 03:00
söndag 10:00 till 17.00 till 22:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har fått indragen medlem en gång annars har jag aldrig blivit bannad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att vara server vakt betyder att man bär ett ansvar för det som händer på servern och en server vakt får inte utge bans dom får kicka och inget mer T.e.x om en server vakt ser en lallare får dom kicka den personen för att dom lallar och en server vakt ska underlätta staff teamet och Som Servervakt måste man göra professionella bedömningar och Till skillnad från staffs så finns det inga större krav på Servervakter

Varför vill du bli servervakt på servern? jag är en väldigt ordentlig och bestämd person och om nån lallar eller nåt så kickar jag dom och jag kommer underlätta alla staffs och jag är väldigt bra på att hålla koll så att ingen person lallar t.e.x om nån icke medlem kommer in o ba vdmar så kickar jag dom eller säger till en staff och banna den personen och jag har märkt att på kvällarna kommer det in väldigt många lallare så jag vill hjälpa staffsen och få bort dom där problem spelarna från denna server och

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. t.e.x om en grabb riktar och att jag håller på att bli rånad så kickar jag den personen för att jag ska vinna scenariot eller om jag dog i ett scenario så revvar jag mig själv för att jag inte vill fölora mina grejer

Nekad.

Anledning: Du måste vara medlem i 30 dagar innan du söker till SV.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka