Accepterad Donkalas | Whitelist ansökning [Pågen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Donkalas

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Donkalas/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? Donkalas#2959

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Donkalas Rasho är 20 år gammal och är ny i stan. Han är ute efter att lära sig nya personer och saker och utvecklas som person. Donkalas kommer från Irak och jobbade där som bilförsäljare. I irak var han väldigt framgånsrik som bilförsäljare och det gick mycket bra för honom. Tillslut började bilförsäljningen gå dåligt eftersom landet befann sig i en dålig situation. Av den anledningen beslutade Donkalas sig för att flytta till Sverige och försöka komma på fötter och starta upp ett likadant liv som han hade i Irak. Väl framme i sverige började han jobba på en bilverkstad för att tjäna ihop pengar till att starta en bilfirma. Eftersom drömmen om bilfirman inte gick som planerat bestämde han sig för att flytta vidare till en ny stad (Strandsatt.). Donkalas är trevlig, bråkar aldrig och är öppen för att hjälpa folk, tänker mer på andra än sig själv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med mycket positiv energi och kunna bygga mitt ryckte så bra som möjligt. Varför just jag för jag är en arrangerad kille som verkligen vill göra allt för servern ska bli mycket bättre och jag har jobbat mycket med kodning inom plugins till servrar så kan hjälpa servern mycket om ni behöver. Jag skulle vara den perfekta personen för att bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För har hört goda rykten om er.

Hur många timmar har du på FiveM? x antal månader

Hur hittade du Multistaden? Genom en vän.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har aldrig blivit bannad för gör aldrig saker som kan komma till ban.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? BryggerietRP men vill byta till er för har hört goda rykten om er och vill börja streama FiveM.

Tillbaka